حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۸ سیروکو رسما ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، نوکیا

دو هفته پیش بود که آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۸ رسما عرضه شد. نوکیا ۸ سیروکو نسخه اعلاتر نوکیا ۸ است که بدنه شیشه ای و نمایشگر دو لبه خمیده دارد. امروز خبر می رسد که آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۸ سیروکو رسما ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۸ سیروکو

آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۸ سیروکو

حتماً می‌دانید که نوکیا علاقه زیادی به تولید موبایل در پروژه اندروید وان دارد. نوکیا ۸ سیروکو نیز یک پرچمدار در خانواده‌ پروژه اندروید وان گوگل است. امشب بالاخره آپدیت اندروید ۹ این دستگاه ارائه شده است و قرار است که جدیدترین نسخه سیستم‌عامل گوگل را به آن اضافه کند.

همانطور که در اسکرین شات بالا می بینید، حجم آپدیت اندروید نوکیا ۸ سیروکو حدود ۱.۴ گیگابایت است. در این آپدیت علاوه بر وصله امنیتی ماه دسامبر، ویژگی های اندروید ۹ خام از جمله رابط کاربری جدید، ژست های لمسی تازه، مدیریت باتری و روشنایی پویا و پیش بینی نرم افزارهای بعدی که شاید آن را باز کنید، نیز به نوکیا ۸ سیروکو اضافه خواهد شد.

نوکیا 8 سیروکو تمام مشخصات یک پرچمدار 2017 را داشت به جز چیست آن که باید اسنپدراگون 845 می بود اما اسنپدراگون 835 است!  این دستگاه با اندروید ۸ شده و آپدیت اندروید ۱۰ را نیز خواهد گرفت. نظر شما درباره سرعت ارایه آپدیت اندروید ۹ نوکیا چیست؟ نوکیا ۸ سیروکو همزمان با گلکسی اس ۹ معرفی شده است و در پروژه اندروید وان گوگل قرار دارد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahbarzegari

ممنون از اطلاع رسانی سریع تون. لطفاً یه مقاله درباره گوشی های اندروید با رام چین و تفاوت‌شون با رام گلوبال بنویسید

Pouya

چه خوب که سام زودتر از این اپ داد برا اس ۹ ام این یعنی داره به روز رسانی هاش سریع تر میشه و خیلی خوبه ضعف سام تو اپدیت فقط سرعتشه وگرنه اپدیتاش با کلی تغییره و اپدیت اساسی میده👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)