حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افکت باز شدن دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰ شبیه گلکسی A8s خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعه ای که امشب می خوانیم موضوعی است که چند روز پیش در حساب یکی از منابع موثق نزدیک به سامسونگ منتشر شد. این موضوع آنقدر بدیهی و قابل انتظار است که ما فکر نکردیم نیاز باشد آن را پوشش خبری بدهیم. این روزها اما منابع خبری مختلف درباره آن می نویسند و ما نیز فکر کردیم که بد نیست آن را مرور کنیم. یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم افکت بازشدن دوربین سلفی گلکسی A8s بسیار زیباست و حالا گفته می شود افکت باز شدن دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰ شبیه گلکسی A8s خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

خانواده گلکسی اس ۱۰

خانواده گلکسی اس ۱۰

اگر به خاطر داشته باشید در صفحه قفل گلکسی A8s می توانید می تواند با سوایپ از روی دوربین سلفی وارد آن شوید. خب حقیقتا اگر حوصله دارید پس از ژست ژانگولرطور (!) درباره دوربین سلفی را تمیز کنید و عکس بگیرید، خب، مبارک باشه!

موضوع جالب تر برای ما درباره افکت باز شدن دوربین سلفی گلکسی A8s درباره دایره نورانی است که پس از باز شدن دوربین، دور آن می چرخد. این تصویر را به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید. به هر حال خلاقیت در هر سطحی که باشد، چه جزیی و چه اساسی، قابل ستایش است و باید آن را ستود. البته اینجا بخش سوایپ از روی دوربین سلفی به پایین برای باز شدن مردم افزار دوربین حقیقتا کاربردی نیست اما افکت بصری باز شدن آن جالب است.

حال همین افکت نورانی و سوایپ برای باز شدن دوربین سلفی در گلکسی اس ۱۰ نیز احتمال قوی حضور خواهد داشت. البته همانطور که گفت این سوایپ کردن از روی دوربین یا اطراف آن باعث کثیف شدن آن میشود و نمی دانیم که چرا سامسونگ تصوری برای مفید بودن کرده است. نظر شما درباره این موضوع چیست؟ این افکت را برای باز شدن دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰ می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

واقعا چه خبر مهمی…پشمهایم ریخت

کهکشان

مونده تا بریزه فعلا زوده برات

Ainaz

این همه خبر در مورد اس 10 اخرش ی سوراخ دو گانه زشتی اون گوشه حداقل ی دونه بود قابل هضم بود . اخه چ فایده باور کنید اوپو فایند اکس طراحی بهتری داره نسبت به اس 10 پلاس

CAPCOM

شما چقدر تعصب برندهای چینی مخصوصا هواوی و اوپو رو میکشید
شرکت سامسونگ یک شرکت با اصالت تواین زمینست
شما واقعا کی هستید که چنین سامسونگ رو میکوبید
کسی شمارو مجبور نکرده حتی به گوشیه سامسونگ نگاه کنی

ahmad

ایشون که فقط نظرشونو گفتن

Ainaz

من هر طور ک دلم بخواد نظرمو میدم به کسی هم ربطی نداره و حرفی ک گفتم ی حقیقته.کسی در مورد اصالت حرف نزد در مورد طراحی گوشی بود
این شمایی ک نمیتونی ی حرفو پذیرش کنی.در ضمن تو کامنتای من ریپلی نکن

Soheylz

شما اوپو بخر خیلی هم خوبه

Amin

شما جزو معدود خانم‌هایی هستی که پیگیر مباحث تکنولوژی هستی?

Soheylz

نمیدونم ملت چرا هنوز گوشی رو دستشون نگرفتن در موردش نظر میدن.تو از کجا میدونی بده بذار معرفی بشه بعد قضاوت کن.با کیا شدیم ۸۰ میلیون خدایا….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)