حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندازه نمایشگر خانواده گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

یک هفته پیش بود که مشخصات دوربین و نمایشگر خانواده گلکسی اس ۱۰ مشخص شد و پیش از آن نیز بار دیگر اندازه نمایشگر خانواده گلکسی اس ۱۰ این بار اما توسط ایوان بلاس تایید شد. تقریبا ما در آن دقتی که برایمان مهم باشد، حدودا می دانیم که این چهار عضو خانواده گلکسی اس ۱۰ قرار است در چه اندازه هایی ارایه شوند. این شایعه جدید اما اندازه نمایشگر خانواده گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ را مشخص می کند و از این جهت است که می توان آن را ارزشمند دانست. در ادامه با ترنجی باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اندازه نمایشگر خانواده گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰

اندازه نمایشگر خانواده گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰

طبق اظهار نظر یکی از منابع نزدیک به سامسونگ، اندازه نمایشگر ۵ دستگاه مهم آتی سامسونگ از ۵.۷۵ اینچ تا ۶.۷۵ اینچ را پوشش خواهد داد. گلکسی نوت ۱۰ یک غول ۶.۷۵ اینچی خواهد بود که از گلکسی نوت ۹ با نمایشگر ۶.۴ اینچ بزرگتر (که اولین بار پشت اندازه نمایشگر آیفون ماند!) است.

اندازه خانواده گلکسی اس ۱۰ نیز دقیقا مانند همان چیزی است که پیش از این متصور می شدیم. اندازه نمایشگر موبایل ها در سالی که گذشت به شکلی متحول شد که حالا پایین مرز اندازه نمایشگرها روی بالای مرز اندازه نمایشگر سال گذشته یا دو سال گذشته است. مثلا گلکسی اس ۱۰ لایت با نمایشگر ۵.۷ اینچی ارایه می شود، نمایشگری که تا گلکسی نوت ۷ بزرگترین اندازه نمایشگر خانواده پرچمدار سامسونگ بود!

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که این اندازه نمایشگرها کاملا مناسب باشند اما درباره نمایشگر ۶.۷۵ اینچی گلکسی نوت ۱۰ که سر به مرز ۷ اینچ می ساید خیلی مطمئن نیستم!

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

نوت ۱۰ اگر با این اندازه باشه حتی اگر تمام حاشیه باشه با هر نسبت تصویری که بیاد فوق العاده بد دسته من با اندازه نوت ۴ کنار نیومدم ۶.۷۵ اینچ!?البته سلیقس من اینطوریم هر کس ممکنه نظری داشته باشه?

ولی بعید میدونم درست باشه

علی شیخ زاده

اتفاقا من این اندازه رو میپسندم چون بی حاشیه هم هست دیگه زیاد بزرگ نمیشه.
اختلاف سلیقه ها زیاده
نوت ۱۰ ۶.۷ اینچی بی حاشیه فوق العاده خواهد بود

Pouya

بله دقیقا نیاز ها و سلایق مختلف زیاده?

Milad7

S10 5G 🙂

Milad7

اندروید 9 برای اس 9 ریلیز شد پوشش بدید.

CAPCOM

با این اندازه احساس میکنی دنیا تو دستاته از هرنظر خداست

ahmad

حیف دتای من کوچیکه

کهکشان

با رابط کاربری one ui هیچ مشکلی در کار کردن با دستای کوچیک هم نخواهی داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)