حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر وی ۲۰ با دوربین دوگانه و فلاش دوگانه دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، شایعات

درباره آنر وی ۲۰ (Honor V20) ما تقریبا همه چیز را می دانیم جز طراحی قاب پشتی آن. طراحی قاب جلویی آن برای نمایش سوراخ نمایشگر توسط آنر انجام شد و حتی درباره دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی نیز صحبت شد اما درباره طراحی آن، داده دقیقی نداریم. امروز آنر وی ۲۰ با دوربین دوگانه و فلاش دوگانه دیده شده که به نظر می رسد صحیح باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

یک هفته داده ای منتشر شد که به نظر می رسید اشتباه باشد اما چون فقط همان داده در اختیار بود نمی شد آن را نقد کرد. آن رندر آنر وی ۲۰ که به نظر می رسید به اشتباه روی قاب هوآوی پی ۳۰ پرو پرداخت شده بود احتمالا اشتباه باشد و این اطلاعات جدید با وجود این که طراحی آشنایی را نشان نمی دهند اما قابل باورتر هستند.

قاب آنر وی ۲۰

قاب آنر وی ۲۰

این قاب آنر وی ۲۰ (Honor V20) است که می بینید و طراحی قاب پشتی آن را نشان می دهد.  جالب است که هوآوی در پرچمدار زیربرند خوشنام که خود از خودش فروش بیشتری دارد، دوربین سه گانه را در نظر نگرفته و به جای یک دوربین سوم نمایشی از فلاش دوم استفاده کرده است.

ما می دانیم که آنر وی ۲۰ با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد و نمونه دوربین آن را هم دیده ایم و چیزی که مشخص است استفاده از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX586 است. اینجا طراحی متفاوت دوربین دوگانه روی قاب پشتی تمرکز ویژه ای روی دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در گوشه تصویر دارد.

البته اگر به یاد داشته باشید ما آنر وی ۲۰ (Honor V20) نسخه مازراتی را دیده ایم که طراحی آن با این طراحی کاملا متفاوت است. در حقیقت نسخه مازراتی آنر وی ۲۰ دوربین سه گانه عمودی دارد و حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی آن نیست.

این شایعات در کنار هم کمی پردازش شرایط نهایی را سخت می کند اما در نهایت باید منتظر معرفی نهایی آنر وی ۲۰ پس از معرفی ابتدایی آن باشیم. نظر شما چیست؟ فکر می کنید طراحی قاب پشتی آنر وی ۲۰ نهایتا به چه صورت باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir7090

کاش پشتش فلزی باشه ..دیگه هرگز گوشی پشت شیشه ای نمیخرم

علی شیخ زاده

چطور از روی بریدگی قاب طراحی دقیق دوربین رو حدس میزنن!؟
مثلا چطور به این نتیجه رسیدن که دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اینجوری جا داده میشه؟
یعنی رسمی هستن؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)