حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر آنر وی ۲۰ (Honor V20) با دوربین دوگانه و تعداد زیادی فلاش منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، شایعات، هواوی

دو روز پیش بود که در ترنجی دیدیم آنر وی ۲۰ (Honor V20) با سوراخ نمایشگر و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد. در حقیقت آن مراسم به نوعی یک پیش معرفی بود تا به عنوان اولین موبایل با سوراخ نمایشگر یا دوربین سلفی درون نمایشگر از آن این برند شود. در حقیقت ما شاهد یک پیش نمایش از آنر وی ۲۰ بودیم. امروز رندر آنر وی ۲۰ (Honor V20) منتشر شده که نمای پشت آن را نشان می دهد و می بینیم که دوربین دوگانه و تعداد زیادی فلاش روی آن است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آنر وی ۲۰

آنر وی ۲۰

می‌دانیم که دوربین این روزها یک فاکتورهای اصلی در فروش موبایل های هوشمند است و شرکت‌های مختلف تلاش می‌کنند تا در این زمینه پیشرو باشند. برخی با تعداد و حالا برخی با جنگ رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی که می‌خواهند کاربر را متقاعد کنند تا به سمت دستگاه آنها برود.

به نظر می‌رسد که آنر در آنر وی ۲۰ (Honor V20) ترجیح داده تا با قرار دادن یک دوربین ۴۸ پیکسلی از افزودن تعداد دوربین‌ها از عدد ۲ خودداری کند. به این ترتیب احتمالاً دوربین آنر وی ۲۰ یک دوربین دوگانه خواهد بود که دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. ما در ترنجی نمونه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آنر وی ۲۰ (Honor V20) را با هم دیدیم.

آنر وی ۲۰

آنر وی ۲۰

در مقابل به شکل تعجب برانگیزی تعداد زیادی فلاش روی قاب پشتی آنر وی ۲۰ (Honor V20) می بینیم. در حالی که این روزها عکاسی در شرایط نوری ضعیف به شدت روی الگوریتم عکاسی هوشمند متکی است این همه فلاش کاملا سوال برانگیز خواهد بود. همچنین حتما همانطور که توجه کرده اید روی قاب پشتی حسگر اثر انگشت وجود ندارد. این احتمالا به معنی حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر برای آنر وی ۲۰ خواهد بود.

قطر سوراخ نمایشگر آنر وی ۲۰ (Honor V20) برابر ۴.۵ میلی متر استکه جایی بین قطر سوراخ نمایشگر Infinity O گلکسی A8s که برابر ۶.۷ میلی متر استو گلکسی اس ۱۰ که با نمایشگر Infinity O و سوراخ به قطر ۳.۷ میلی متر دیده شد، می نشیند. با توجه به اینکه آنر وی ۲۰ با چیپست کایرین ۹۸۰ معرفی شده است آن را می توان در کلاس پرچمدار قرار داد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آنر وی ۲۰ که در چین تاریخ ۵ دی و در اروپا تاریخ ۲ بهمن عرضه خواهد شد، دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

گالکسی s10 کجا دیده شده با سوراخ 3.7
کی دیده
هنوز سه ماه تا معرفیش مونده
مگه گوگل پیکسل ۳ هست سه ماه قبل معرفیش تو بازار فروش میرفت

dele_tanha

اون خانمه هم ک تو کانادا دستگیر شده با قرار وثیقه ده میلیون دلاری و بصورت مشروط( پوشیدن پابندالکترونیک) آزاد شده.

نیما عرفانی

فلش دایره ای از نوع ال ای دیه، فلشی که سمت راست دوربین گذاشته از نوع زنونه.
باید تا مراسم رونماییه کاملش منتظر موند و دید برای چه مکانیزمی دو نوع فلش به کار برده اما احتمال داره برای تقویت کیفیت دوربین و کاهش نویز در محیط های کم نور باشه، شایدم فلش دوم قابلیت تنظیم شدت نور و تنظیم رنگ داشته باشه.

siavash-t

دوربین بهتر، ولی به نظرتون طراحی پشت گوشی به هم نخورده؟

علی شیخ زاده

این دیگه چه طراحیه

Alireza1995

من موندم رو چه حسابی میگین اس 10 قطره اون 3/7 است
جان مولا چرا جو درست میکنید
مردم رو به بی راه نکشید

در مورد این تصویر هم باید بگم که
گوشی رو معرفی کرده ولی نمیدونم چرا اون رو بیرون نداده
شرکت انر هم معلوم نیست که چ میخواد بکنه
خودشم گیج شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)