حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آنر وی ۲۰ (Honor V20) منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | آنر، تست، دوربین

در ترنجی دیدیم که آنر وی ۲۰ (Honor V20) با سوراخ نمایشگر و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد و حسگر تصویر بزرگ نیم اینچی سونی IMX586 روی آن استفاده شده است. نمونه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آنر وی ۲۰ (Honor V20) منتشر شده و در ادامه با هم آن ها را مرور می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آنر سه تصویر در شرایط نوری متفاوت را که با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آنر وی ۲۰ (Honor V20) ثبت شده است را به اشتراک گذاشته است. نکته مهم این است که این تصاویر رزلوشن اصلی ۱۲ مگاپیکسلی داشته اند و دلیل آن استفاده از تکنیک ادغام چهار پیکسل در یک پیکسل برای کیفیت بالاتر تصویر بوده و به این ترتیب 48/4=12 مگاپیکسل خروجی دوربین می شود.

نکته ای که ما درباره این تصاویر  دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آنر وی ۲۰ (Honor V20) که از وب سایت Androidcentral منتشر شده متوجه شدیم این است که وقتی تصاویر را در فتوشاپ ذخیره مجدد می کنیم، غلظت رنگ ها کم شده و به صورت کلی حتی گستره دینامیکی هم بهتر می شود. این سه تصویر را به صورت عادی ابتدا برای شما می گذاریم:

و حالا نمونه ذخیره مجدد (Save as) شده در فتوشاپ و بدون هیچ ویرایشی را خواهید دید:

نمونه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آنر وی ۲۰ (Honor V20)

نمونه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آنر وی ۲۰ (Honor V20)

نمی دانم دلیل چیست اما هر چه هست خیلی عجیب به نظر می رسد. اگر مبنا را بر تصاویر پایین بگذاریم باید بگوییم جزئیات و گستره دینامیکی بهتری دیده می شود و ما آن را بیشتر ترجیح می دهیم اما اگر به تصاویر اولی که در وب سایت AndroidCenteral منتشر شده نگاه کنید، تصاویر کنتراستی تر با غلظت رنگ بیشتر را می بینید که عوام‌پسند‌تر است.

در ترنجی به شما گفتیم که مشخص نیست که چند عدد دوربین روی قاب پشتی آنر وی ۲۰ (Honor V20) خواهد نشست اما چیزی که مشخص است استفاده از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX586 است. حضور یک عکس سیاه و سفید در این تصاویر شاید به ما این راهنمایی را می کند که آنر وی ۲۰ با دوربین سه گانه دارای یک دوربین سیاه و سفید عرضه خواهد شد، چیزی که برای هوآوی نوا ۴ هم انتظار می رود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید حسگر سونی IMX586 می تواند حسگر توانمندی باشد؟ عملکرد دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آنر وی ۲۰ را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ronin

به هیچ عنوان نمیشه‌رو تصویرایی که خود شرکت میده بیرون حساب کرد
حالا هر برندی باشه
باید بیاد و کنار گوشیای دیگه مقایسه شه

BeFair

تفاوت غلظت رنگ ها خیلی قابل توجهه

ali

می خرمش

کهکشان

معلومه فتوشاپ شده

chalton

برندی که هنوز گوشیش اماده نیست و تایید نهایی نشده و به صورت دسپاچه معرفی شده تا همه نگاها نره به سمت گوشی میان رده جدید سامسونگ دیگه انتظاری داری ازش،واقعا حقییر تر از این برند ندیدم اینو جدی میگم،شیائومی و اوپو س.گشون شرف داره به هواوی کپی کار.

vahid abedi

راس میگی
اون قدر کپی کار و بی ارزش هست که بیشتر از سامسونگ برا هواوی کامنت میزاری

فکر میکنم ادم از چیزی بیشتر بترسه بیشتر اونو انکار کنه

رفتارات و‌کامنتهات بر خلاف ادعات نشون میدن فکر و ذکرت هواوی هست

ادم برا چیز بی ارزش نه حرص میخوره نه وقت میزاره نه هزینه.
ادامه بده

از وقتی که شروع به تخریب هواوی و پرستش سامسونگ تو سایته کردی میزان فاصله تولید و فروش سامسونگ و هواوی به کمترین حد رسیده

البته تو کل دنیا نه فقط ایران

به هر حال کمی مواظب سلامتی باشین

این همه ترس از هواوی ضرر داره

chalton

عزیز دل هواوی محکوم به شکسته،بله کامنت میزارم تا مرد بفهمن هواوی یه برند کاملا کگی کار و تقلید کننده ای هست و از خودش هیچی نداره،برندی که از سرقت اطلاعات برندهای دیگه به اینجا رسیده و هیچ ایده ای برای خودش نداره،اول آمریکا الان هم اروپا دیگه داره کم کم دست هواوی رو کوتاه میکنه و محصولاتش رو داره جلوش رو برای ورود به خاکشون میگیرن،تازگی ها هم که ژاپن هم به این تحریم هواوی اضافه شده،آسیایی ها هم دارن هواوی رو تحریم میکنن،برای چی باید بترسم من برند مورد علاقم اطمینان دارم،خوبی سامسونگ اینه احساس خطر کنه سریع سیاستش رو تغییر میده و برای جایگاه اول بودن همیشه میجنگه،ثبت پتنت های امسال سامسونگ دقت کن فقط امسال سامسونگ از هواوی و اپل و شیائومی و اوپو و الجی بیشتر بوده،پس این برندی که تو دنیای تکنولوژی مثل یه غده سرطانی میمونه محکوم به شکسته.?✋

siavash-t

باید منتظر تست ها موند. معمولا امکان دست بردن شرکتها توی این تصاویر به اصطلاح تبلیغاتی هست و کامل نمیشه روی واقعی بودنشون حساب کرد.

علی شیخ زاده

اخه کی به تصاویر منتشر شده از سوی شرکت سازنده اتکا میکنه مخصوصا هواوی و سامسونگ که تو این موضوع دست به تقلب خوبی دارن

دوربین فقط اپل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)