حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ویوو ۲۰ (Honor View 20) با دوربین ToF رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 13 دیدگاه | آنر، برترین‌های ترنجی

آنر ویوو ۲۰ (Honor View 20) همان آنر وی ۲۰ است که ۲ بهمن در پاریس برای بازار جهانی رونمایی خواهد شد و حالا برای بازار چین معرفی شده است. طبق شایعات آنر ویوو ۲۰ (Honor View 20) با دوربین ToF رسما معرفی شده و طراحی جدید آن را می پسندیم، البته که نباید نمایشگر دارای سوراخ نمایشگر را از یاد برد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آنر ویوو ۲۰ (Honor View 20) بیشتر صحبت کنیم.

دوربین دوگانه آنر ویوو ۲۰

دوربین دوگانه آنر ویوو ۲۰

بسیار خوب، بیاید باهاش رو به رو بشیم، این اولین موبایل آنر و به صورت کلی هوآوی است که با سوراخ نمایشگر رسما و کاملا معرفی شده است. این موضوعی است که در معرفی ابتدایی آنر که دو هفته پیش آنر وی ۲۰ (Honor V20) را با سوراخ نمایشگر و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی کرد، برای ما مشخص شد و حالا نگاه نزدیک به آن داریم.

قطر سوراخ نمایشگر آنر ویوو ۲۰ برابر ۴.۵ میلی متر است

نمایشگر آنر ویوو ۲۰ (Honor View 20) یک نمایشگر ۶.۴ اینچی FHD+ است که نسبت تصویر ۱۹.۲۵:۹ دارد. گوشه بالا سمت چپ این نمایشگر یک سوراخ برای جایگیری دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی وجود دارد. قطر سوراخ نمایشگر آنر ویوو ۲۰ برابر ۴.۵ میلی متر است که در مقایسه با سوراخ نمایشگر ۶.۷ میلی متری گلکسی A8s کوچکتر است. این نمایشگر پنل IPS LCD دارد و می دانیم که فناوری سوراخ نمایشگر روی پنل OLED فعلا در انحصار سامسونگ است که این شرکت کره ای هم هنوز محصولی با این مشخصات در بازار ندارد.

دوربین دوگانه آنر ویوو ۲۰

دوربین دوگانه آنر ویوو ۲۰

دوربین آنر ویوو ۲۰ (Honor View 20) یک دوربین دوگانه است که شامل ترکیب یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ToF است. این حرکت از یک برند چینی در بازاری که بسیار رقابتی شده و بیشتر از روشنگری نیازمند لشکرکشی (!) است، قابل تقدیر بوده و دو دوربین مفید و کاربردی را پشت آنر ویوو ۲۰ شاهد هستیم. طراحی این دوربین دوگانه برای ما جذاب است و در این روزگار که طراحی موبایل ها به تکراری شدن می گراید، طرحی نو، غنیمت است.

دوربین دوگانه آنر ویوو ۲۰ ترکیب یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ToF

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آنر ویوو ۲۰ با حسگر تصویر سونی IMX586 ارایه می شود که با f/1.8 تجهیز شده و ما پیش از این نمونه دوربین آن را دیدم. دوربین ToF آنر ویوو ۲۰ می تواند اشیایی که تا فاصله ۱ متری آن قرار دارند را اسکن کند ولی فاصله بهینه ۳۰ تا ۴۰ سانتی متر است. این دوربین می تواند ویژگی هایی که در میت ۲۰ پرو برای اسکن ۳ بعدی دیدم را ارایه کند. همچنین این دوربین به دوربین اصلی کمک می کند تا عمق را بهتر بشناسد و برای عکاسی پیشرفته تر استفاده می شود.

آنر ویوو ۲۰

آنر ویوو ۲۰

مشخصات سخت افزاری آنر ویوو ۲۰ (Honor View 20) چیزی کمتر از پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۸ هوآوی نیست. چیپست کایرین ۹۸۰ در کنار حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی به شما ارایه می شود. از مموری کارت نانو اس دی (Nano Sd) نیز پشتیبانی می شود.

باتری آنر ویوو ۲۰ حجم ۴۰۰۰ میلی آمپری دارد و شارژر سریع ۲۲.۵ واتی سوپرشارژر هوآوی با آن ارایه خواهد شد. سیستم عامل نیز اندروید ۹ است تا ویژگی های آنر ویوو ۲۰ را تکمیل کند.

آنر ویوو ۲۰

آنر ویوو ۲۰

آنر ویوو ۲۰ در بخش ارتباط نیز دستگاه قوی است. این دستگاه از GPS دو بانده برای موقعیت یابی دقیق تر، وای فای ۳ بانده برای قدرت بیشتر و پایداری بهتر ارتباط بی سیم و البته سیستم خنک کننده متکی بر هوش مصنوعی نیز از دیگر ویژگی های آن است.

در نهایت این طرح های دیگری است که برای طراحی آنر ویوو ۲۰ در نظر گرفته شده بود اما این طراحی ویژه گرادیانت پشت آنر ویوو ۲۰ در نگاه اول بسیار برای ما جذاب بود:

نظر شما درباره آنر ویوو ۲۰ چیست؟ فکر می کنید دستگاه جذابی است؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ashiba

اگه قیمتش در حد میان رده باشه عالیه
لطفا راجع به دوربین tof یه توضیح کامل بدین تفاوتشون در چیه

ramin123

قیمتش هم عالیه!!!
برای مدل پایه با حافظه 128 و رم6 میشه 435 دلار!!
حافظه 128 و رم 8 میشه 510 دلار
حافظه 256 و رم 8 میشه 580 دلار
آقای عطا یی لطفا قیمت رو هم بذارید

نیما عرفانی

قطعاً در قیمت هم بسیار رقابتی ظاهر میشه. دیگه باید اعتراف کرد زبان در بیان صفت مناسب در شأن و توانایی های این گوشی قاصره. در ۹۰ درصد موارد میشه گفت پرچمدار شایسته ای به حساب میاد .

نیما عرفانی

البته لازم به ذکره این گوشی فناوری Link Turbo داره که با استفاده از هوش مصنوعی شبکه ی وای فای و ۴ جی LTE رو باهم ترکیب می‌کنه برای افزایش سرعت وب گردی و دانلود-آپلود و اگر احیاناً سیگنال یکی از شبکه ها ضعیف یا قطع بشه دستگاه به صورت خودکار سوییچ می‌کنه رو شبکه ی دیگه و اینجوری افت سرعت صورت نمیگیره .

ahmad

پشتشو نمیپسندم

علی شیخ زاده

یه گوشی قدرتمند با قیمت عالی فقط طراحی پشتی میتونست بهتر باشه زیاد جالب نیست.
با این قیمت و مشخصات برای گوشی هایی که هواوی معرفی میکنه بنظرم هدف فروش ۲۵۰ میلیونی که برای ۲۰۱۹ تعیین کرده رو بدست میاره اگه امریکا مشکل ساز نشه

نیما عرفانی

(با این قیمت و مشخصات برای گوشی هایی که هواوی معرفی میکنه بنظرم هدف فروش ۲۵۰ میلیونی که برای ۲۰۱۹ تعیین کرده رو بدست میاره اگه امریکا مشکل ساز نشه)
نکته ی حائز اهمیتی بود که شما بهش اشاره کردی

Jahandar

کامنت شانزده روز پیش موجود متوهمی به نام چالتون :

“برندی که هنوز گوشیش اماده نیست و تایید نهایی نشده و به صورت دسپاچه معرفی شده تا همه نگاها نره به سمت گوشی میان رده جدید سامسونگ دیگه انتظاری داری ازش،واقعا حقییر تر از این برند ندیدم اینو جدی میگم،شیائومی و اوپو س.گشون شرف داره به هواوی کپی کار.”

گوشی ای که به ادعای یک موجود متوهم آماده و نهایی نشده بوده و تنها برای منحرف کردن نگاهها از سامسونگ معرفی شده، در شانزده روز آماده و عرضه شده ??????
مرزهای توهم جابجا شد ???

Peiman

طراحیش واقعا عالیه??

Ainaz

همه چیز عالیههه.طراحی جلوش خیلی زیباس
احتمالا شارژ 40 واتی هم داره چون 980 این قابلیتو دارع باید اداپتورشو بخری مگ اینکه هواوی خودش بسته باشه

ramin123

شارژرش 22.5 واته مثل میت 20 معمولی. 5V/4.5A.
برا میت 20 4.5V/5A هست که در هر صورت توانش یکی میشه.

mega08

آقای ع.طایی ظاهرا طرح پشتی گوشی از تکنولوژی نانولیتوگرافی استفاده شده ، چندتا گلیپ دیدم ازش خیلی باحال بود، ولی اینجا چیزی گفته نشده ازش !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)