حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب هوآوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 pro) و‌ هوآوی پی ۳۰ لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، هواوی

یک ماه و نیم پیش بود که در ترنجی خواندیم ۱۲ گیگابایت حافظه رم برای گلکسی اس ۱۰ ایکس 5G و هوآوی پی ۳۰ پرو محتمل است. در حال حاضر هوآوی پس از ارایه خانواده هوآوی میت ۲۰ با یک بازاریابی قوی، این شرکت چینی مشغول پروژه هایی چون نوا ۴ است که نیاز دارد به خوبی دیده شود‌. به همین دلیل هنوز شایعات هوآوی پی ۳۰ و هوآوی پی ۳۰ پرو آغاز نشده اند. امروز اما قاب هوآوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 pro) و‌ هوآوی پی ۳۰ لو رفته که اطلاعات جالبی به ما می دهد. در ادامه با ترنجی با ما همراه باشید.

اگر به تصویر اصلی مطلب نگاه کنید حتما به یاد رندر آنر وی ۲۰ (Honor V20) با دوربین دوگانه و تعداد زیادی فلاش می افتید. این که تشابهی بین طراحی این دو دستگاه باشد بعید نیست و در عین حال اینکه این قاب همان قاب آنر وی ۲۰ باشد هم موضوع دور از ذهنی به نظر نمی رسد. به هر حال ما درباره شایعات صحبت می می کنیم اما دلیل این که می توان کمی جدی تر به این تصاویر نگاه کرد در درجه اول منبع منتشر کننده است و در درجه دوم حضور قاب هوآوی پی ۳۰ در کنار آن.

قاب هوآوی پی ۳۰ پرو

قاب هوآوی پی ۳۰ پرو

قاب هوآوی پی ۳۰

قاب هوآوی پی ۳۰

اگر بخواهیم بپذیریم که این قاب ها متعلق به هوآوی پی ۳۰ و هوآوی پی ۳۰ پرو است و با توجه به رندر و قاب لو رفته از آنر وی ۲۰ که به نوعی پرچمدار ۲۰۱۹ این برند محسوب می شود، می توان نتیجه گرفت که همکاری بعدی هوآوی و لایکا برای ارتقا کیفیت دوربین اتکا بر فلاش های متعدد است. البته از یاد نبریم که این روزنه ها می تواند مربوط به دوربین هم باشد.

در مقابل قاب هوآوی پی ۳۰ طراحی ساده تری را نشان می دهد و احتمالا دوربین سه گانه با طراحی هوآوی پی ۲۰ پرو را ارایه نماید. همچنین در این توییت تصویری از قاب گلکسی اس ۱۰ هم قرار گرفته که می توانید ببینید:

گلکسی اس ۱۰

گلکسی اس ۱۰

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این ها قاب های هوآوی پی ۳۰ و‌ هوآوی پی ۳۰ پرو باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیرحسین ملکی

قاب اولی که احتمالا همون v20 هستش به قول شما
جدا از طراحی فلاش ها، سوراخ های میکروفون هم دقیقا همون جاییه که تو رندر v20 هم بود.
ضمنا آقای عطایی خبر معرفی nex dual display رو پوشش ندادین! با اینکه یک روز از معرفیش هم میگذره..

siavash-t

یکیشون دوربین پشته. اون یکی چیه؟! تو پرو منظورمه! یعنی فلشش هم جداگانه از بدنه زده بیرون؟

نیما عرفانی

(این که تشابهی بین طراحی این دو دستگاه باشد بعید نیست و در عین حال اینکه این قاب همان قاب آنر وی ۲۰ باشد هم موضوع دور از ذهنی به نظر نمی رسد).
مطمئنا تشابهی نمیتونه داشته باشن مگر در حالت قرار گیری عمودی دوربین ها ! وگرنه آنر وی 20 طبق پست قبلی دوربین دوگانه داره و پی 30 پرو دوربین 3 گانه تحت برند لایکا. سری پی همیشه دوربین محور بودن و از اونجایی که هواوی میدونه سامسونگ در سری اس 10، رو دوربینش خیلی کار میکنه ، میخواد بازم دوربین پی 30 پرو بالاترین امتیاز رو بیاره و بهترین دوربین موبایل لقب بگیره. به نظرم اون قسمت کنار دوربین میتونه برای فلش زنون باشه با قابلیت تنظیم شدت نور و تنظیم رنگ نوری که فلش میزنه جهت بالابردن کیفیت تصاویر و کاهش نویز در محیط های کم نور بدون استفاده از قابلیت های نرم افزاری نایت مود.

علی شیخ زاده

با این اوصاف پی ۳۰ پرو باید دوربین شگفت انگیزی داشته باشه.
فقط ای کاش طراحی پشتی رو به زیبایی سری میت ۲۰ درنظر بگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)