حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر وی ۲۰ (Honor V20) نسخه مازراتی لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، شایعات

این روزها حسابی بازار همکاری برندهای موبایل با برند خودروهای لوکس داغ است و حالا نوبت به آنر رسیده که نسخه ویژه ای از پرچمدار خود را با همکاری یک تولیدکننده خودرو لوکس ارایه کند. در حالی که برند مادر آنر یعنی هواوی همکاری با پورشه را در نظر گرفته است، آنر مازراتی را انتخاب می کند. امروز آنر وی ۲۰ (Honor V20) نسخه مازراتی لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آنر وی ۲۰ مازراتی ادیشن

آنر وی ۲۰ مازراتی ادیشن

آنر و هوآوی کمی بیشتر از تغییر در رنگ و ثبت لوگو شرکت خودرو ساز عمل می کنند و مثلا در طراحی دوربین نیز دست می برند. در حال که نسخه عادی آنر وی ۲۰ با طراحی دوربین سه گانه شبیه به هوآوی پی ۲۰ پرو ارایه می شود و دوربین تکی آن زیر دوربین دوگانه قرار می گیرد، نسخه مازراتی آنر وی ۲۰ با دوربین تکی بالای دوربین دوگانه عرضه خواهد شد. این تغییر را در Mate RS نیز شاهد بودیم.

لوگو مازراتی روی قاب پشتی کالا مشخص است و حداقل در این رنگ مشکی، تفاوت دیگری با نسخه عادی مشاهده نمی شود. آنر وی ۲۰ در نقش پرچمدار این شرکت برای سال ۲۰۱۹ ظاهر خواهد شد. این دستگاه در حال حاضر برای کسب عنوان اولین موبایل با سوراخ نمایشگر، نصف و نیمه معرفی شده است و هنوز به صورت رسمی وارد بازار نشده که پیش از سال نو میلادی در چین و یک ماه پس از آن در بازار اروپا عرضه می شود.

نظر شما درباره همکاری برندهای چینی با برندهای لوکس خودروسازی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

یعنی اینقدر کمبود اسم هست که رفتن سراغ اسم خودرو سازان مشهور

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)