حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۹ در مقایسه با نوکیا ۸ را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | مقایسه، نوکیا

نوکیا ۹ (Nokia 9) دستگاهی است که پرچمدار جدید و احتمالا پر سروصدای نوکیا خواهد بود. دستگاهی که متمرکز بر دوربین است و موفقیت این دوربین پنج گانه می تواند اعتبار ویژه ای به این برند که دو سال در پایین رده و میان رده تلاش کرده، برای پرتاب به بازار پرچمدار، ببخشد. امروز می خواهیم نوکیا ۹ در مقایسه با نوکیا ۸ را ببینیم، پس در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، نوکیا ۹ در مقایسه با نوکیا ۸ یک دستگاه کشیده تر است که نوکیا ۹ نسبت به نوکیا ۸ به جای نمایشگر ۵.۳ اینچی یک نمایشگر ۵.۹ اینچی را ارایه خواهد کرد. در حقیقت چیزی شبیه به افزایش اندازه نمایشگر از ۵.۱ به ۵.۸ اینچ در گلکسی اس ۷ به گلکسی اس ۸ یا ۴.۷ به ۵.۸ اینچ در آیفون X که دستگاه های مرز تغییر نسبت تصویر است.

 

نوکیا ۹

نوکیا ۹

اما نماهای دیگری نیز از نوکیا ۹ و قاب آن منتشر شده و المان های مختلف طراحی را به ما نشان می دهد. لبه پایین و لبه بالا نوکیا ۹ را در تصویر بالا می بینید که عدم وجود جک ۳.۵ میلی متری در آن تایید می شود. بلندگوی اصلی در لبه پایین است و لبه بالا آن برای میکروفون دوم یک روزنه دیده می شود.

همانطور که پیش از این گفتیم به نظر می رسد نوکیا در پرچمدار ۲۰۱۹ خود نمایشگر دو لبه خمیده را که در نوکیا ۸ سیروکو استفاده کرده بود را کنار گذاشته و تمام تمرکز خود را در دوربین پنج گانه قرار داده است.

نوکیا ۹

نوکیا ۹

نوکیا ۹

نوکیا ۹

حاشیه نمایشگر نوکیا ۹ آنقدرها کم نیست و بریدگی نمایشگر هم ندارد و این کمی آن را قدیمی تر نشان می دهد. فکر می کنید با توجه به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و این طراحی کلی که سبب می شود بزرگترین نقطه قوت نوکیا ۹ پیورویو دوربین پنج گانه باشد، تصمیم صحیحی است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خیلی به دلم ننشست

ehsan1102000

ای کاش تمام صفحه و اسنپ855 ارائه بده

Ashiba

اگر این حاشیه و اون پردازنده باشه مطمئنا موفق نمیشه مگر اینکه عشق دوربین ها فقیط بخوان بخرن

CAPCOM

بجز دوربین ۵ گانه هیچ نقطه قوتی نیست

علی شیخ زاده

بسیار طراحی قدیمی داره فک نمیکنم موفق بشه مگر دوربین متفاوتی داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)