حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چهار گوشی نوکیا یک سال اضافه تر پشتیبانی نرم افزاری امنیتی خواهند گرفت

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | نوکیا

یکی از ارکان اصلی برند نوکیا در حضور دوباره اش که به بازار اندروید انجامید، پشتیبانی نرم افزاری قوی است. این شرکت همواره تلاش می کند که بر این موضوع تاکید داشته باشد و این خبر هم در ادامه همان تلاش است. گفته می شود که چهار گوشی نوکیا یک سال اضافه تر پشتیبانی نرم افزاری امنیتی خواهند گرفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صبحت کنیم.

افزایش مدت پشتیبانی نوکیا

نوکیا ۸

نوکیا ۸

اچ ام دی گلوبال به پشتیبانی نرم افزاری نوکیا ۸ نوکیا ۶ نوکیا ۵ و نوکیا ۳ ادامه خواهد داد. این گوشی ها تا اکتبر ۲۰۲۰ آپدیت‌های امنیتی فصلی را دریافت خواهند کرد.

برای گوشی نوکیا ۲ آخرین آپدیت امنیتی در نوامبر ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. کاربران نسخه آمازون نوکیا ۶ در آمریکا و هند نیز، آخرین وصله امنیتی اندروید را در اکتبر ۲۰۱۹ دریافت خواهند کرد. توجه داشته باشید که تداوم پشتیبانی نرم افزاری نوکیا ۸ نوکیا ۶ نوکیا ۳ و سایر نسخه‌های نوکیا ۶ تا سال آینده، تنها شامل آپدیت های امنیتی می‌شود؛ نه ارتقای سیستم عامل.

هنوز مشخص نیست که آیا آپدیت اندروید ۱۰ هم شامل این گوشی های هوشمند خواهد شد یا خیر؛ اما مشخصا شانس زیادی وجود ندارد. به هر حال HMD برای ارائه آپدیت امنیتی در قالب پروژه اندروید وان، هم‌اکنون تضمین سه ساله داده است. آن هم در حالی که وقتی عرضه‌ی گوشی های اندرویدی را در سال 2017 آغاز کرد، وعده‌ی پشتیبانی دو ساله داده بود. این وفای به عهد و حتی فراتر از آن، برای کاربران جای خوشحالی دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید موبایل های نوکیا را می توان با خاطری آسوده از بابت دریافت آپدیت خرید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

نمی دونم چرا گوشی های نوکیا دست مردم کم دیده می شه؟
بیشتر سری j و هواوی و آیفون و حتی سونی
من حتی بلک بری هم بیشتر دیدم

Milad7

نوکیا فقط 1200

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)