حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سوارخ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ کوچکتر گلکسی A8s است

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

یک هفته پیش بود که گلکسی A8s با سوراخ نمایشگر و دوربین سه گانه رسما معرفی شد و بالاخره آن را دنیای واقعی دیدیم. سوراخ نمایشگر آن با قطر ۶.۷ میلی متر ارایه شده که اصطلاحا کمی توی چشم می زند و این کاربران را مردد کرده است. حالا خبر می رسد که سوارخ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ کوچکتر گلکسی A8s است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی اس ۱۰ با نمایشگر Infinity O و سوراخ به قطر ۳.۷ میلی متر دیده شد و حتی دیروز ما در ترنجی گلکسی اس ۱۰ را در دنیای واقعی دیدیم. امشب اما یک مقایسه حدودی بین سوارخ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ با گلکسی A8s به صورت بصری انجام شده و گفته می شود که سوارخ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ کوچکتر گلکسی A8s است. این موضوع در تصویر اصلی مطلب هم مشخص است.

تصویر اصلب مطلب بر اساس تصویری که از گلس گلکسی اس ۱۰ لو رفته است، تهیه شده و به نظر می رسد که این دستگاه با نمایشگر ۶.۱ اینچی و حاشیه نمایشگر بسیار کم، دستگاه خوشدست و دوست داشتنی ای باشد. همچنین به لطف رابط کاربری One UI که برای موبایل های با نمایشگر بزرگ بهینه شده است، کار کردن با یک دست با آن ساده تر می شود.

گلس گلکسی اس ۱۰

گلس گلکسی اس ۱۰

البته در تصویر بالا، حاشیه لبه پایین همچنان قابل توجه است اما از دیگر پرچمدارهای سامسونگ کمتر به نظر می رسد. نظر شما چیست؟ نمایشگر کم حاشیه با بریدگی نمایشگر؟ با سوراخ؟ یا با راه حل هایی مثل دوربین پاپ آپ طور و نمایشگر دوم؟!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

حاشیه پایین رو کاش نداشته باشه

User

جناب ع ط ا یی دلار اومده پایین چند روزیه که ثبات هم داره ولی قیمتا داره میره بالا داستان چیه؟???

Milad7

با این حفره ارتباط برقرار نمیکنم ?

علی شیخ زاده

فک میکردم سامسونگ تنها اندرویدیی باشه که بتونه حاشیه پایین رو مثل اپل حذف کنه اما انگار قرار نیست این اتفاق بیافته.
اما بازم اس ۱۰ زیباست هرچند به نظرم ناچ قطره ای بهتره.
دیگه اینکه انتظار دارم اس ۱۰ پلاس و پی ۳۰ پرو دوربین بسیار عالیی داشته باشن و در این زمینه از بقیه برند ها فاصله داشته باشن

Sajad

این حاشیه تفاوت چندانی با آیفون نداره. فقط اونجا هر چهار طرف حاشیه برابر داره و کمتر به چشم میاد ولی تو گوشی سامسونگ چون طرف چپ و راست حاشیه نداره قسمت پایینش بزرگتر به نظر میرسه.

CAPCOM

پایین آمدن قیمت دلار توسط دلالان رژیم صورت گرفته با تزریق دلار در بازار این فقط یک کار تبلیغاتی و عوام فریبیه اگه راس میگن چرا روی قیمت اجناس تاثیری نداره
اقتصاد کشور ما از داخل پوسیده اینها همش سعی میکنن ظاهرش را با فریب مردم خوب جلوه دهند
الانم میدونن ذهنها درگیر دلاره دارن رو دلار کار میکنن

CAPCOM

این سوراخو میچسبوند به یه گوشه ای چی میشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)