حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این گلکسی اس ۱۰ در دنیای واقعی است؟

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما تا کنون می دانیم که گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ لایت سوراخ نمایشگر تکی دارند. این سوراخ نمایشگر بر خلاف نمونه های فعلی که روی سمت چپ قرار دارند، روی سمت راست قرار دارد پس اصلا نمی توان گفت که این تصویر دستگاه دیگری است که ما درباره آن چیزی شنیده باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا این گلکسی اس ۱۰ در دنیای واقعی است؟

گلکسی اس ۱۰

گلکسی اس ۱۰

در این تصویر دستگاهی را می بینیم که در دست شخصی در فضای عمومی است و یک کاربر کنجکاو از آن عکسی ثبت کرده است. این دستگاه با سوراخ نمایشگر گوشه سمت راست دیده می شود. به سختی می توان دو لبه خمیده بودن این دستگاه را تأیید کرد و می‌دانیم که نسخه لایت نمایشگر تخت دارد، پس این دستگاه می‌تواند گلکسی اس ۱۰ باشد چون گلکسی اس ۱۰ پلاس هم دوربین سلفی دوگانه دارد.

ما می‌دانیم که خانواده گلکسی اس ۱۰ امسال با طراحی متفاوت برای کمتر کردن هر چه بیشتر حاشیه نمایشگر ارائه خواهد شد. سوراخ نمایشگر راه کار سامسونگ برای این مهم است و در حال حاضر تولید نمایشگر اولد با سوراخ برای قرار گرفتن دوربین سلفی در انحصار این شرکت کره ای است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طراحی زیبای برای گلکسی اس ۱۰ است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

منتظریم ?

Amir Hossein

بشدت?

علی شیخ زاده

از اون جایی که چند وقته این دست لو رفتن ها مد شده و گوشی در دست یک نفر در اتوبوس یا مترو یا همچین جایی دیده میشه که البته تبلیغاتی هم هست این روش!
من شک ندارم خودشه خیلیم جذاب به نظر میاد

نیما عرفانی

قبلا در یک پستی که اونم مربوط به لورفتن گلکسی اس 10 بود گفته بودم که قطعا سری گلکسی اس 10 از گلکسی اس 9 زیباتر و جذاب تر خواهد بود.
به شخصه در کنار این گوشی ، منتظر خبرهای موثق و نزدیکی از پرچمدار بعدی الجی هستم تا مشخص بشه الجی برای رقابت با سری 10 سامسونگ چه رویکردی در پیش میگیره.

CAPCOM

سامسونگ همه را سیراب کن

CAPCOM

فکر بد نکنید منظورم اینه ما همه مثله یه تشنه که منتظر آبه
منتظر این گوشی هستیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)