حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده گلکسی اس ۱۰ با ویژگی شارژ معکوس وایرلس به نام Powershare ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 21 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ویژگی شارژ معکوس وایرلس اولین مرتبه در هوآوی میت ۲۰ پرو معرفی شد و در ترنجی خواندیم که سرعت شارژ معکوس وایرلس هوآوی میت ۲۰ پرو بسیار آهسته و معادل ۲.۵ وات است. امروز در ادامه شایعات می شنویم خانواده گلکسی اس ۱۰ با ویژگی شارژ معکوس وایرلس به نام Powershare ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشد تا درباره آن صحبت کنیم.

شارژ وایرلس معکوس

شارژ وایرلس معکوس

طبق گزارش جدیدی که منتشر شده هر سه عضو خانواده گلکسی اس ۱۰ با ویژگی شارژ بیسیم معکوس ارائه خواهند شد. این ویژگی که Powershare نام دارد می توان موبایل یا ابزار جانبی دیگری را که به صورت بی سیم شارژ می شود مستقیماً با قرار گرفتن روی قاب پشتی موبایل شارژ کند.

جالب است که ارزان‌ترین عضو این خانواده یعنی گلکسی اس ۱۰ لایت نیز این ویژگی را خواهد داشت. هنوز درباره مشخصات سخت افزاری این ویژگی شارژ معکوس بی سیم سامسونگ اطلاعاتی در دست نیست اما امیدواریم که سرعت آن از آن چیزی که هواوی ارائه کرد بیشتر باشد.

شما از ویژگی شارژ وایرلس استفاده می کنید؟ فکر می‌کنید قابلیت شارژ وایرلس معکوس برای شما اهمیت ویژه ای داشته باشد؟ البته با توجه به نزدیک شدن به بازی ای که در آن لوازم جانبی با شارژ بی سیم شارژ می‌شوند این ویژگی می تواند کاربردی باشد.

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Hossein

بنظرم بیشتر در موارد ضروری کاربرد داره.مثلا طرف خیلی به شارژ نیاز داره برای تماس یا یه پیام مهم اونوقت وجودش محسوس میشه

Pouya

مدل لایتشم داره ! وقتی اسم لایت رو میشنوم توقع یه دستگاه نسبتا ضعیف رو دارم ولی این اس ۱۰ لایت تا اینجا ک شایعاتش میگه گوشیه خیلی خوبیه و دیدم رو نسبت ب لایت تغییر میده حتی رزولوشن نمایشگرشم کمتر نیست نسبت ب اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس دیگه توقع داشتن powershare رو نداشتم

علی شیخ زاده

چون این لایت قرار نیست با لایت های اندرویدی رقابت کنه یا مقایسه بشه برای رقابت با آیفون ۱۰ آر ساخته میشه و طبیعتا تا جایی که هزینه ها اجازه بدن باید روش کار بشه

Pouya

بله درست میگید حواسم ب xr نبود?

نیما عرفانی

بله درسته
حتی رنگ بندی مدل لایت هم بی شباهت به رنگ بندی آیفون xr نیست .
با این حال الان اون دوستمون میاد میگه اپل روح فناوری !

Amin

به هر حال اول هوآوی این قابلیت رو رونمایی کرد.
و تحسین اصلی متعلق به اونه.

mostafa3

و سامسونگ هم اولین کپی رو داره میزنه

Amin

بله من خودم فن سامسونگ هستم و دارم خودم می‌گم تحسین متعلق به هوآویه.

برخلاف رفتار شما (مثال کوچیکش همین چند روز پیش) که فن سونی هستی و به هر قیمتی از برندت دفاع می‌کنی و حتی برخلاف واقعیت نظر می‌دی.

نیما عرفانی

امین جان واقعا خرسند شدم از اینکه به عنوان فن سامسونگ خودت حرف منطقی زدی و به این موضوع اعتراف کردی .
خوبه که بقیه دوستانی هم که به عنوان فن یه برند میان فقط اظهار نظر میکنن در خصوص اینکه فلان برند یه قابلیت برند محبوب خودشون رو کپی کرده ، نقطه مقابلش هم به این موارد بپردازن.

Amin

شما لطف دارید جناب عرفانی.

ما برای بار دوم داریم از ترن‌جی بار و بندیلمون رو می‌بندیم?

امیدوارم شما، جناب عابدی، آقا مصیب و هالک عزیز خوب و خوش و سلامت باشید.

سعی کنید همینطوری منطقی صحبت کردن رو جا بندازید بین کاربران.
مسلما از تغییر فرد به تغییر جامعه می‌رسیم. اگر یکایک افراد جامعه افرادی منطقی باشن، دیگه نه دعوایی داریم نه جنگ و جدلی. جامعه‌مون زیبا‌تر خواهد شد.

نیما عرفانی

بارو بندیل چرا؟؟؟
حتما خیره
بله در درست بودن فرمایش شما شکی نیست و ماهم تلاش میکنیم رفتار درست و منطقی بودن رو در بین دوستان جا بندازیم ، هرچند که نقش بسیار بسیار کوچکی در جامعه داریم و در جایگاهی نیستیم که بخوایم در رفتار و طرز تفکر سایر عزیزان تغییر و تحولی صورت بدیم.
این دوستمون که اسمش هالک هست فکر کنم همون romas باشه که تغییر نام دادن?
اگر دوستان ممانعت به عمل نیارن إن شاءالله در آینده بحث ها بهتر میشه و در جهت ارتقاء سطح اطلاعات و فرهنگ نقش به سزایی داره.
موفق و سلامت باشید

Amin

آره هالک همون روماسه.

والا راستش من اکثر مواقع که دانشگاه هستم بعدشم با خستگی می‌رسم خونه به درس و مشقمون برسیم بهتر از اینه که اینجا کلی تایپ کنم و مشغول کامنت‌نویسی باشم.

نه مطمئن باشید از همین حرکات کوچیک اصلاح جامعه شروع می‌شه.
اصلاح فرد = اصلاح جامعه

موفق باشید❤

نیما عرفانی

? خسته نباشی دانشجو ، تا همین چند وقت پیش من هم دانشجو بودم که شکر خدا تموم شد و تا چند وقت دیگه عازم خدمت میشم و فعالیتم در ترنجی کم میشه. واقعا دوران دانشجویی دوران سخت و همواره لذت بخشی هست، ازش نهایت بهره رو ببر.
بله درسته درس و دانشگاه مهم تره
بنده در اوقات فراغت از روی علاقه ای که به تکنولوژی الخصوص حوزه ی موبایل دارم میام خبرارو دنبال میکنم و در برخی موارد کامنت میذارم.
آرزوی موفقیت برای تمام نوجوانان و جوانان کشورم دارم ?

Amin

ممنونم از راهنمایی‌هات آقا نیما❤

Amin

راستی همین الان دوستم سی‌نا یه پتنت نشون داده از سامسونگ که برای سال ۲۰۱۷ هست و همین شارژ وایرلس گوشی به گوشی رو نشون می‌ده

ahmad

اگه اینجور باشه که تقلیده البته مهم نیس مهم پیشرفت تکنولوژی هست

Pouya

تقلید و کپی هس اما همونطور که قبلا توضیح دادم این جزو اون کپی هاییه که با کپی کردنش موافقم

Amin

آره آقا پو‌یا
دقیقا همینطوره.

ronin

خیلی قابلیت خوبیه و‌ خوبه‌که برندا از هم‌ایده بگیرن
(ایشالا موقعی که‌هواوی همچین کاری کرد هم‌منطقی باشیم و با کپی کپی عین ادم نا بالغ رفتار نکنیم)

علی شیخ زاده

یادمه موقع معرفی میت ۲۰ پرو و قابلیت شارژ معکوس دوستی از دوستان این قابلیت رو مسخره میکرد و میگفت مگه سامسونگ مغز …. خورده این قابلیت رو روی گوشی قرار بده و باتری رو به …. بده..

سعی کنید از تکنولوژی لذت ببرید

Amin

راستی همین الان دوستم سینا یه پتنت نشون داده از سامسونگ که برای سال ۲۰۱۷ هست و همین شارژ وایرلس گوشی به گوشی رو نشون می‌ده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)