حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت شارژر سریع Warp Charge وان پلاس 6T مک لارن چقدر است؟

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | تست، عمر باتری، مقایسه، وان‌پلاس

بدون شک چینی ها پیشرو زمینه سرعت شارژ و شارژر سریع شده اند. از شارژر ۲۲.۵ واتی هوآوی آغاز شد، به شارژر ۵۰ واتی اوپو رسید و حالا شارژر ۳۰ واتی وان پلاس 6T مک لارن قرار است خوش بدرخشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم سرعت شارژر سریع Warp Charge وان پلاس 6T مک لارن چقدر است؟

شارژ سریع وان پلاس 6T مک لارن

شارژ سریع وان پلاس 6T مک لارن

ما سه ماه پیش در پاسخ به اینکه سریع ترین شارژ سریع موبایل متعلق به چه شرکتی است؟ پاسخ هوآوی را به شما دادیم. یک ماه پس از آن اما دیدیم که سرعت شارژر ۵۰ واتی Super VOOC اوپو فایند ایکس نسخه لامبورگینی فوق العاده است و در نهایت یک هفته خواندیم که اوپو R17 پرو در مدت ۳۰ دقیقه تا ۹۲٪ شارژ می شود.

وان پلاس 6T مک لارن با سه ویژگی خاص ارایه می شود که یکی از آن ها شارژ سریع Warp Charge است که قدرت ۳۰ واتی دارد. در مقایسه با دیگر موبایل ها و سرعت شارژ آن ها می توان نتایج زیر را گرفت:

درصد شارژ شدن دستگاه با شارژر سریع خودش در مدت ۳۰ دقیقه

درصد شارژ شدن دستگاه با شارژر سریع خودش در مدت ۳۰ دقیقه

حجم شارژ شدن باتری دستگاه با شارژر سریع خودش در مدت ۳۰ دقیقه

حجم شارژ شدن باتری دستگاه با شارژر سریع خودش در مدت ۳۰ دقیقه

مدت زمان قابل استفاده بودتن دستگاه پس از ۳۰ دقیقه شارژ شدن

مدت زمان قابل استفاده بودتن دستگاه پس از ۳۰ دقیقه شارژ شدن

همانطور که در جداول بالا می بینید، به ترتیب اوپو، هوآوی و وان پلاس سریع ترین شارژرها را دارند. در حقیقت سرعت شارژر ۴۰ واتی هوآوی با شارژر ۵۰ واتی اوپو خیلی کم است اما به هر حال اوپو در مقام اول می نشیند. شارژر ۳۰ واتی وان پلاس 6T (Warp Charge شاید خیلی سریع تر از شارژر ۲۰ واتی (Dash Charge) آن نباشد اما به هر حال تفاوت قابل لمس است.

در این بین شارژر ۱۵ واتی گلکسی نوت ۹ و پیکسل ۲ ایکس ال از شارژر ۱۵ واتی موتور زد ۳ کندتر است که احتمالا به دلیل یکسره بودن سرعت شارژر موتورولا و به روزشونده بودن و مرحله ای بودن سرعت شارژر سامسونگ و گوگل باشد.

نظر شما چیست؟ قطعا سریع تر شارژ شدن خیلی اتفاق خوبی است و نمودار آخر به ما نشان می دهد که  با توجه به متفاوت بودن بهینه سازی شرکت ها اما درصد باتری بیشت عموما به معنی عمر باتری بیشتر است!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

خیلی عالیه اما عمر مفید باطری نهایت شش ماه الی نه ماه خواهد بود بنده با باطری وان پلاس پنج تی دچار مشکل شدم بعد از نه ماه..الانم هرچه به شرکت فروشنده پیام میدم براش نمیصرفه باطری تنها برای من بیاره و بهانه میاره.لطفا از این شرکتها که فقط تبلیغ فروش میکنند نخرید چون در تامین قطعات دچار مشکل میشوید.
اصلا با وجود به صرفه بودن این گوشی پیشنهاد خرید نمیدم چون تامین قطعات مشکل زا خواهد بود

علی شیخ زاده

اگه همینجور که توی فست شارژ پیشرفت کردن توی زمینه باتری هم پیشرفت کنن عالی میشه و به نظرم پتانسیلش رو دارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)