حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش مصرف باتری پس از آپدیت وان پلاس 6T گزارش شده است

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت، وان‌پلاس

وان پلاس با استفاده باتری با حجم بیشتر روی پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۸ خود یعنی وان پلاس 6T تلاش داشت تا عمر باتری بهتری را ارائه کند. همینطور هم شد و دیدیم که عمر باتری وان پلاس 6T بهتر از وان پلاس 6 است. حالا اما می‌بینیم که مشکل عمر باتری وان پلاس 6T پس از آپدیت رخ داده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

برخی کاربران وان پلاس 6T اپراتور T-Mobile پس از دریافت آپدیت سیستم عامل شاهد افزایش قابل توجه در مصرف باتری شده اند.

افزایش مصرف باتری وان پلاس 6T

افزایش مصرف باتری وان پلاس 6T

برای مثال همانطور که در تصویر بالا از مصرف باتری وان پلاس 6T پس از آپدیت جدید می بینید با یک استفاده بسیار معمول درصد زیادی از باتری مصرف شده است.

همچنین برخی از کاربر ها به کاهش ۵۰ درصدی مدت زمان استفاده در حالت نمایشگر روشن اشاره کردند که این یک کاهش عمر باتری بسیار زیاد است. در حال حاضر راه‌حل ویژه‌ای برای برطرف کردن این مشکل وان پلاس 6T وجود ندارد مگر اینکه شما دستگاه خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید یا اصطلاحا Reset Factory نمایید.

البته راه حل دیگر هم این است که از اعمال آپدیت خودداری کنید تا وان پلاس آپدیت بعدی را ارائه کند. در حال حاضر افزایش مصرف باتری در اثر آپدیت وان پلاس 6T فقط برای اپراتور T-MOBILE گزارش شده است.

به هر صورت آپدیت های نرم افزاری هم مشکل هایی دارند که برای برخی از برندها اتفاق می‌افتد. نظر شما درباره این اتفاق برای پرچمدارکُش ۲۰۱۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

با آپدیت وان پلاس ۵t عمر مصرف باطری گوشی بنده حداقل ده تا بیست درصد بهبودی داشت.یکس از محسنات وان پلاس ارایه آپدیت های خیلی سریع می‌باشد.و بنظرم این مشکل راحت حل میشه در آپدیت های بعدی

ehsan1102000

https://nokiapoweruser.com/nokia-6-2-2019-leaked-specifications-release-date-photos-price-more/

نوکیا ۶.۲ با دوربین سلفی حفره ای لو رفت

Alif16

امسال سال خوبی برای نوکیا خواهد بود برندی که روز به روز داره میره جلو همین الانم گوشیهای ۲۰ سال قبلش کار میکنن

Shiral

البته خوبی وان پلاس اینه عین نقل و نبات آپدیت می‌فرسته فکر کنم ماهی یک بار یک آپدیت می‌فرسته و توی زمینه آپدیت اندروید هم پیشتازه

Alif16

به نظرم اندروید خود گوشی بهتره من قبلا j7 2016 داشتم به ۷ ارتقاع داده شده به خاطر مصرف باتریش رام ۶ زدم اندروید فابریک خود گوشی خیلی بهتره

علی شیخ زاده

😑

CAPCOM

بنظره من این یه مشکل نرم افزاریه که باعث میشه برنامه ها در پس زمینه بطور کامل بسته نشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)