حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 6T با ویندوز ١١، توانایی اجرای بازی Crysis و Hitman 4 را دارد!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | Windows 11، اسمارت‌فون، بازی، تست، وان‌پلاس

وان پلاس و کوالکام، سابقه همکاری طولانی مدتی دارند. پرچمداران وان پلاس، معمولاً از تراشه‌های سری ٨ اسنپدراگون استفاده می‌کنند. پیش از این، شاهد اجرای ویندوز ١١ بر روی OnePlus 6T بودیم. اما این بار، شاهد توانایی اجرای دو بازی Crysis و Hitman 4 بر روی این گوشی هستیم. در ادامه، در مورد تست بازی‌های Crysis و Hitman 4 در وان پلاس 6T با ویندوز ١١ صحبت می‌کنیم.

اجرای بازی‌های Crysis و Hitman 4 بر روی وان پلاس 6T با ویندوز ١١

وان پلاس ۶ تی در سال ٢٠١٩ میلادی توسط وان پلاس رونمایی شده بود. این دستگاه، از تراشه Snapdragon 845 به عنوان مغز متفکر خود استفاده می‌کرد. این پرچمدار وان پلاس به طور خلاصه، دارای نمایشگری ۶.۴ اینچی با پنل AMOLED است. همان طور که گفتیم، تراشه Snapdragon 845 در این گوشی به کار رفته است. در کنار آن، پردازنده گرافیکی Snapdragon 845، آدرنو ۶٣٠ نام دارد. OnePlus 6T در ابتدا با سیستم عامل اندروید ٩ عرضه شده بود. باتری این گوشی، ظرفیت ٣,٧٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد.

 

وان پلاس 6T رسما معرفی شد

 

اخیراً نتایج جالبی با این گوشی به دست آمده است. بر اساس گزارش Gizchina، وان پلاس 6T اخیراً آپدیت نسخه جدید رابط کاربری OxygenOS را دریافت کرده است. اخیراً ویدئوهایی از این گوشی و شیائومی Mi 8 در حال اجرای سیستم عامل تازه رونمایی شده ویندوز ١١ انتشار یافته بود. این موضوع، می‌تواند به دلیل پشتیبانی تراشه Snapdragon 845 از سیستم عامل ویندوز باشد. به هر حال، برخی از یوتوبرها موفق شده‌اند ویندوز ١١ را بر روی OnePlus 6T به اجرا در بیاورند. حال، ظاهراً وان پلاس 6T با ویندوز ١١ توانایی اجرای Crysis و Hitman 4 را دارد.

بازی کرایسیس از سال ٢٠٠٧ میلادی که عرضه شده است، در حال اجرا در پلتفرم رایانه‌های شخصی است. اما یک سؤال مهم وجود دارد: آیا یک گوشی هوشمند توانایی اجرای این بازی با این حد کم از بهینگی را دارد؟ خب، ظاهراً بله! بازی‌های Hitman 4 و Crysis، زیاد بهینه نیستند. به همین دلیل، بسیاری از رایانه‌های شخصی به سختی آن‌ها را اجرا می‌کنند. مشکلات داغی و مصرف انرژی بالا، از مشکلات این بازی‌های ساخت Crytek و EA است. اما خبر شگفت آور، این است که این دو بازی، به راحتی بر روی وان پلاس 6T با ویندوز ١١ به اجرا در می‌آیند!

وان پلاس 6T با ویندوز ١١

اما این مورد، دست کمی از یک تقلب ندارد. چرا که بر خلاف ویندوز ١٠ موبایل، ویندوز ١١ بر پایه تراشه‌های ARM، تجربه کاربری همان رایانه‌های شخصی را به کاربران ارائه می‌دهد. بنابراین، اجرای ویندوز ١١ بر روی OnePlus 6T، فرقی با اجرای ویندوز ١١ بر روی یک لپ تاپ ندارد. به هر حال، با توجه به بهره مندی از سخت افزار مربوط به دو سال گذشته یک گوشی پرچمدار، اجرای این بازی‌ها بر روی OnePlus 6T یک موفقیت است. چرا که این موضوع، نشان می‌دهد گوشی‌های هوشمند، قدرتمندتر از این صحبت‌ها هستند. به گفته Slash Gear، این مورد واقعاً شگفت انگیز است. چرا که این بازی‌ها در حالی بر روی OnePlus 6T اجرا می‌شوند که اصلاً این گوشی برای اجرای چنین بازی‌هایی بهینه نشده است.

اجرای ویندوز ١١ بر روی OnePlus 6T

اجرای ویندوز ١١ بر روی OnePlus 6T

اجرای بازی‌های Crysis و Hitman 4 بر روی پرچمدار دو سال قبل وان پلاس

مدتی پیش، یک یوتوبر با انتشار یک ویدئو، اعلام کرد که موفق به نصب ویندوز ١١ بر روی OnePlus 6T شده است. حال، این یوتوبر اخیراً تجربه خود را از اجرای دو بازی به اشتراک گذاشته است. این دو بازی، Crysis و Hitman 4 هستند. اگرچه که تجربه بازی Crysis بر روی این گوشی، خیلی هم جذاب نیست. چرا که در هنگام انجام این بازی، شما با افت فریم‌های مختلفی مواجه می‌شوید. این موضوع، همچنان در کم‌ترین تنظیمات گرافیکی قابل رؤیت است. با این حال، می‌توان این امر را برای یک گوشی هوشمند، تحسن برانگیز دانست. پس از آن، نوبت به اجرای بازی دیگری بر روی این دستگاه وان پلاس رسید.

در ادامه، این یوتوبر بازی Hitman 4 را بر روی OnePlus 6T خود اجرا کرد. خوشبختانه در این بازی، شاهد عملکرد بهتری بودیم. حتی در تنظیمات گرافیکی بالاتر، وان پلاس ۶ تی به مشکلی بر نخورد. متأسفانه OnePlus 6T با ویندوز ١١، قادر به اجرای برخی از بازی‌ها نیست. بازی Skyrim، جزوی از همین دسته است. اما ممکن است شاهد اجرای بازی Doom بر روی OnePlus 6T باشیم. چرا که بازی Doom، پیش‌تر بر روی یک یخچال نیز اجرا شده بود! اما در انتهای تمام این‌ها، به چه نتیجه‌ای می‌رسیم؟

خب، کاملاً واضح است. این امر به وضوح نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند، نسبت به نسل‌های قبل خود، پیشرفته‌تر از قبل شده‌اند. این تست، مربوط به یک پرچمدار از دو سال قبل است. به همین ترتیب، می‌توانیم شاهد عملکردی بسیار بهتر در پرچمدارهای امروزی باشیم. اما تاکنون، کسی پیدا نشده است تا ریسک نصب این سیستم عامل را بر روی گوشی پرچمدار امسال خود بپذیرد! به همین ترتیب، ممکن است گوشی‌های هوشمند در آینده توانایی اجرای برخی از بازی‌های رایانه‌ای سنگین را داشته باشند. البته این موضوع، به این زودی‌ها به وقوع نخواهد پیوست. به هر حال، گوشی‌های پرچمدار سال گذشته نیز توانایی اجرای بازی بسیار سنگین Genshin Impact را در حداکثر تنظیمات گرافیکی دارند. به جز مشکلات تولید حرارت و مصرف بالا، عملکرد آن‌ها نیز مناسب است.

نظر شما در مورد اجرای این دو بازی بر روی OnePlus 6T چیست؟ آیا از چنین اتفاقی متعجب شده‌اید؟ فکر می‌کنید که گوشی‌های پرچمدار امروزی، کدام بازی‌ها را به خوبی اجرا می‌کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

شکی نداشته باشید که ویندوز 11 ، احیا کننده ویندوز فون اینبار به صورت عالی خواهد بود !

شرکت Google در ارائه سرویس های خود بر روی ویندوز 10 موبایل کارشنکی کرد و ….

الان هم Google با تغییر سیاست و فرمت اپ های اندروید از APK به AAB سعی دارد که مانع اجرای اپ های اندروید بر روی

ویندوز 11 شود ! چون می دانید که مایکروسافت هنوز نخسه موبایلی ویندوز را فراموش نکرده و اینبار با ویندوز 11 با قدرت بازکشته است !!!!!

انبار اینبار فرق می کند . چون ویندوز 11 چندین برابر قدرت اندروید را دارد .

به سیستم عامل سوم موبایل ها سلام کنید !!! Windows 11 Mobile !!!!

M K

سیستم عامل چهارم
سوم هارمونی هواوی هست در حال حاضر ولی واقعا اگه ویندوز موبایل بهینه بشه مایکروسافت حاضر میشه مثل اندروید اوپن سورس و رایگان ارائش بده تا به همچین موفقیتی برسه

Mahdi

همین دیروز بود که گفتم اسنپ ۸۹۵ مصرف باتریش بهینه باشه و پایدار باشه من راضیم که از ای۱۴ اپل ضعیف تر باشه ، سخت افزار به اندازه کافی قوی هستن فقط باید مشکلات گرما و پایداری رو حل کنن ، رو هر تراشه جدید هوش مصنوعی و پردازنده سیگنال تصویر رو قویتر کنن و اگه از بهینگی پردازنده کم نشه هسته های جدید و قویتر بزارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️