حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۱۰۰ وات وان پلاس با ۲ خروجی USB-A و USB-C معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | لوازم جانبی، وان‌پلاس

با تنوع کابل‌های شارژر شاهد تنوع خروجی شارژرها یا چندراهی‌های برق هم هستیم. به نظر می‌رسد که وان پلاس می‌خواهد در این زمینه کمی جلوتر از دیگر رقبای خود عمل کند و به زودی شارژر ۱۰۰ وات وان پلاس با ۲ خروجی USB-A و USB-C معرفی خواهد شد.

شارژر ۱۰۰ وات وان پلاس با ۲ خروجی USB-A و USB-C

امروز OnePlus رسما اعلام کرد که برای اولین بار یک شارژر سوپرفلش دارای ۲ پورت خروجی و با توان ۱۰۰ واتی را عرضه خواهد کرد. این شارژر از پروتکل شارژ سریع PD تا 65 وات نیز پشتیبانی می کند. طبق گزارش ها، شارژر جدید از طراحی خروجی ۲ گانه USB-A و Type-C بهره می‌برد.

با این طراحی، شارژر می تواند از هر دو پورت به طور همزمان خروجی ارائه کند. همچنین، این شارژر از استاندارد اختصاصی سوپر فلاش 100 واتی وان پلاس پشتیبانی کرده و پروتکل شارژ سریع 65 واتی PD را به شما می‌دهد. این شارژر می تواند با سرعت بالا، تلفن همراه، تبلت، لپتاپ و سایر دستگاه های سازگار را شارژ کند.

سرعت شارژ Oneplus 11

در واقع این شارژر برای پرچمدار جدید OnePlus 11 که قرار است به زودی عرضه شود، معرفی می شود. به طور رسمی اعلام شده است که وان پلاس ۱۱ با باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی و استاندارد شارژ سوپر فلش 100 واتی عرضه خواهد شد. به گفته Oneplus، این شارژر می تواند وان پلاس ۱۱ را تنها در 25 دقیقه به صورت کامل شارژ کرده یا در 10 دقیقه آن را به 50 درصد برساند.

نه تنها این، بلکه OnePlus 11 اولین دستگاه صنعت خواهد بود که از محافظت طولانی مدت شارژشدن دستگاه و افزایش سرعت شارژ باتری قدیمی پشتیبانی می کند. همچنین از تشخیص بی‌درنگ وضعیت باتری از طریق 13 سنسور و یک تراشه مدیریت باتری سفارشی‌سازی شده استفاده خواهد کرد. لی جی، رئیس OnePlus چین گفت که قابلیت‌های خهم شارژ تلفن های همراه اکنون فراتر از سرعت است، شارژر باید ایمن و پایداری طولانی مدت داشته باشد.

این شرکت همچنین فاش می کند که وان پلاس ۱۱ می تواند با سرعت بالا حتی در دماهای خاص شارژ شود. OnePlus نشان می دهد که در دمای منفی 20 درجه سانتی گراد، دستگاه همچنان به طور معمول شارژ می شود. بیشتر دستگاه‌ها در چنین دمایی حتی شارژ نمی شوند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شارژرهای با ۲ خروجی همه‌گیر شوند؟ برای شما جالب و کاربردی است؟ به هر حال تاریخ رونمایی وان پلاس ۱۱ برای ۱۴ دی ماه مشخص شده و در همین تاریخ شارژر مورد بحث نیز رونمایی خواهد شد.

تاریخ معرفی وان پلاس ۱۱ رسما مشخص شد: ۱۴ دی ۱۴۰۱

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)