حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۱۰ پلاس با سوراخ نمایشگر دوگانه عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

بله من هم خنده ام بند نمی آید اما خب به هر حال راهی وجود ندارد دیگر! یک سوراخ نمایشگر برای یک دوربین سلفی است، اگر بخواهید دوربین سلفی دوگانه داشته باشید پس منطقا باید دو سوراخ نمایشگر یا یک حفره بیضوی در نمایشگر داشته باشید! امروز خبر می رسد که همه اعضای خانواده گلکسی اس ۱۰ با نمایشگر Infinity O ارایه می شوند که گلکسی اس ۱۰ پلاس با سوراخ نمایشگر دوگانه خواهد داشت! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سوراخ نمایشگر خانواده گلکسی اس ۱۰ پلاس

سوراخ نمایشگر خانواده گلکسی اس ۱۰ پلاس

همانطور که می بینید یکی از منابع معتبر و نزدیک به سامسونگ می گوید که خانواده گلکسی اس ۱۰ یعنی گلکسی اس ۱۰ لایت، گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس همه با سوراخ نمایشگر در پنل super AMOLED عرضه خواهند شد. تفاوت مدل پلاس این است که برای دوربین سلفی دوگانه خود نیاز به فضای بیشتر دارد پس سوراخ یا بریدگی نمایشگر گلکسی اس ۱۰ پلاس یا دوگانه خواهد بود یا به صورت بیضوی ارایه می شود.

اینکه بریدگی نمایشگر به صورت ناچ سنتی نباشد و به شکل سوراخ در بیاید خب کاملا متفاوت است اما حالا که به آن فکر می کنیم سوالی پیش می آید که آیا آن چند پیکسلی که پشت سوراخ قرار می گیرد کارایی دارد؟! مشخصا ندارد اما شاید بیشتر برای “فاکتور شاخص” و خاص بودن دستگاه نیاز است. البته که از نظر بصری هم زیباتر است. یعنی به صورت کلی فلسفه سوراخ نمایشگر با بریدگی نمایشگر یا ناچ خیلی متفاوت نیست، شما بخشی از نمایشگر را از دست می دهید و بر اساس آن محتوا باید به شکل دیگری ارایه شود.

برای مثال به یاد دارید که اسکرین شات گلکسی A8s منتشر شد و دیدیم که محتوا به شکل در یک موبایل دارای سوراخ نمایشگر به نمایش درخواهد آمد. نظر شما درباره این احتمال چیست؟ سوراخ نمایشگر دوگانه را می پسندید یا بیضوی؟!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

اصلنم خنده نداشت

حالا اگه هواوی این کارو میکرد متن به جای خنده و تمسخر میشد نبوغ و جذابیت

CAPCOM

الان که قراره دوتا دوربین باشه همون بیضی رو میچسبوند به بالای صفحه خیلی سنگیتر بود

ali

ناچ در وسط زیباتر بود که !

chalton

اس 10 پر از نوآوری خواهد بود و یه طراحی منحصر به فرد.
هواوی غده سرطانی در دنیای تکنولوژی.

Miladkheyri

احتمالاً اسم نمایشگرش رو هم infinity O O بزاره.
جدای از شوخی ناچ رو ترجیح میدم، حداقل یک سوراخ نمایشگر هم خوب بود ولی اگه دوتا تا به حالت کشیده گوشه صفحه باشه، ناچ رو ترجیح میدم.

siavash-t

به نظرم خیلی بهتر از ناچ هایی مثل ناچ هواوی و اپل و ..‌. است. درسته که باز هم یه تیکه از صفحه نمایش رو می گیره، ولی باز طراحی اش بهتر از ناچ عادیه‌.

علی شیخ زاده

سوراخ نمایشگر تکی قابل توجیه بود به نظرم اگه قرار باشه سوراخ دوتایی یا این شکلی باشه همون ناچ خیلی بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)