حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۱۰ با نمایشگر Infinity O و سوراخ به قطر ۳.۷ میلی متر دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هرچند می‌دانیم که گلکسی A8s با نمایشگر Infinity O ساخت شرکت چینی BOE عرضه می شود اما درباره نوع نمایشگر گلکسی اس ۱۰ تفاوت نظر وجود دارد. برخی معتقدند که سامسونگ در گلکسی اس ۱۰ از نمایشگر Infinity O بهره نخواهد برد. امروز اما نمونه پیش ساخته از گلکسی اس ۱۰ دیده شده که در آن گلکسی اس ۱۰ با نمایشگر Infinity O و سوراخ به قطر ۳.۷ میلی متر وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در ترنجی خواندیم که قطر سوراخ نمایشگر Infinity O گلکسی A8s برابر ۶.۷ میلی متر است. این با توجه به LCD بودن پنل و رزلوشن پایین تر نمایشگر می تواند توجیه پذیر باشد اما نمایشگر گلکسی اس ۱۰ که قطعا از نوع AMOLED است و رزلوشن بالاتری هم دارد می تواند سوراخ ریزتری را برای دوربین ارایه کند.

قطر ۳.۷ میلی متری برای سوراخ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ منطقی به نظر می رسد و باعث می شود نسبت نمایشگر به بدنه باتری حاصل شود. البته توجه داشته باشید که این یک پروتوتایپ با نسخه پیش تولید از گلکسی اس ۱۰ است و شاید نسخه نهایی آن آن متفاوت باشد.

شما چطور فکر می کنید؟ گلکسی اس ۱۰ در نهایت با نمایشگر Infinity O ارایه می شود یا سامسونگ تصمیم دیگری خواهد گرفت؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

بنظره من باید صبرکرد و دید

Yas

سرو تهش همین طراحیه حالا یا باسوراخ تنگ تر یا گشادتر..???

کهکشان

ادب یک ایرانی ! ذهن همیشه منحرف

BeFair

حاشیه پایین حذف بشه امیدوارم

Amir7090

موافقم ..خیلی رو مخه …خیلی خیلی

کهکشان

خیلی زیباست

hamidflh

شکل ظاهری اس۸ پلاس خودمو خیلیییی بیشتر دوس دارم …تقارن یه اصل بزرگه توی طراحی!!!
کاش پایین نمایشگر تا بشه عین iphone x که حاشیه پایینی کامل حذف شه!
اینشکلی اصن جالب نیست واقعا!

Pouya

منم اس ۹ دارم تقارن واقعا لازمه برا طراحی

mosayebso

این یه کانسپت هس که یه شخص توی یوتیوب مثل خیلیای دیگه ایجاد کرده اما خب براساس گلس هایی که لو رفته طراحی نهایی تا حدودی همینه منتها حاشیه ها کمتر از این مقداره
در مورد حاشیه پایین طبق چیزی که از گلس های لو رفته قابل دیدنه مقدار حاشیش از ایفون سری ایکس کمتر هست اما خب چون حاشیه بالا خیلی کمه اینطور بنظر میاد که حاشیه پایین زیادی داره!
البته من هنوزم به اینکه سوراخ توی صفحه داشته باشه اطمینانی ندارم چون توی گلس محافظش هیچ سوراخ و فضایی برای سوراخ دوربینش نبود البته براساس گلس های محافظ گوشی های دیگه و حتی همین a8s
اگر خود پنل سوراخ بشه و دوربین زیر گلس محافظی که روی پنل oled قرار میگیره باشه یعنی توی خود پنل جاسازی بشه میشه این نبود سوراخ رو توجیح کرد در غیراینصورت یه شیشه که روی لنز دوربین قرار بگیره مطمئن هستم که کیفیت تصویر رو خراب میکنه!

siavash-t

حاشیه ها یکی باشه، بهتره. اینطوری طراحی اش هم زیر سوال میره. ولی به هر حال طراحی گوشی هم سخته. الان گوشی بدون حاشیه هم درست کنی، مشکل مقاومت گوشی در مقابل ضربه پیش میاد.

علی شیخ زاده

احتمالا اس ۱۰ ارزان قیمت این شکلیه
نسخه گران شاید دوربین زیر نمایشگر باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)