حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی یو ۱۳ (HTC U13) در سال ۲۰۱۹ عرضه نمی شود، چیز دیگری را انتظار داشته باشید

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، برترین‌های ترنجی

این روزها وب را که باز می کنیم (نیاز به یادآوری نیست که با مرور منابع مرتبط با علایق خودمان) از موفقیت های اپل و هوآوی و «حالا وایسین اسفند نشونتون میدیم» سامسونگی ها پر است. خیلی خیلی ناچیز از اچ تی سی، سونی یا ال جی می شنویم. حالا به جز شایعه گوشی پایین رده با اسنپدراگون ۴۳۵ اچ تی سی که فرصت نشد درباره آن صحبت کنیم، خبر می رسد که اچ تی سی یو ۱۳ (HTC U13) در سال ۲۰۱۹ عرضه نمی شود و باید چیز دیگری را انتظار داشته باشیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

چیزی که از منابع نزدیک به اچ تی سی مشخص است این است که آن ها بهار امسال اچ تی سی یو ۱۳ (HTC U13) را ارایه نمی کنند، حتما متوجه هستید که منظور پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۱۹ این شرکت تایوانی است. جالب اینکه گفته شده باید منتظر «چیز دیگری» باشیم. اینکه این چیز دیگر یک نوع گجت متفاوت از دسته بندی موبایل است یا موبایل منعطف یا اصلا حتی تغییر نامگذاری، مشخص نیست.

بدون شک می دانید که اچ تی سی شرایط مالی خوبی ندارد و آن ها حتی برای سال ۲۰۱۸ تنها یک پرچمدار آن هم در نسخه پلاس معرفی کردند. حتی هنوز درباره نسل بعدی سری اولترا اچ تی سی هیچ خبری نیست. می دانیم اچ تی سی در چارک سوم سال ۲۰۱۱ بزرگترین بازیگر بازار پر اهمیت امریکا بوده است اما حالا با روزهای اوج فاصله بسیار دارد. این شرکت همچنین اولین موبایل اندرویدی را تولید کرد و پس از آن اولین رابط کاربری شخصی سازی شده را بر مبنای آن عرضه کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید راهبرد ‌اچ تی سی برای سال ۲۰۱۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

ممنون واسه پوشش سریع
من به شخصه دلم مبخواد چند وقت موبایل تولید نکنه اگه میخواد بیاد قوی برگرده

Alif16

من جای این شرکت بود تنوع محصولات خود رو بالا میبردم با باتریهای قوی

CAPCOM

اچ تی سی منو یاده نوکیا قدیم میندازه امیدوارم یه روزی برگرده که همه چیز عوض شده باشه با سیستم عامل جدید

Pouya

شرکت قابل احترامیه به خاطر تاریخچش خیلی کارا کرده امیدوارم پیشرفت کنه نه فقط این سونی و الجی هم که اوضاع خوبی ندارن هم همینطور هر سه شون هم سیاست خوبی رو ندارن یه تغییر بزرگ توی شرکتشون لازمه

CAPCOM

ببخشید من تو کامنته اولم نوشتم سیستم عامل جدید شاید اشتباه کردم بنظرم باید تو این صنعت انقلاب کنن بیان همه چیرو عوض کنن الان شما دقت کنید شرکتهایی که موندن همشون چیپست اختصاصی دارن تنوع محصول دارن میان رده پایین رده طراحی های متنوع مدلهای گوناگون، من خودم اگه الان بخوام اندروید رو توی گوشیه جدید تجربه کنم صددرصد میرم سراغ سامسونگ چون حس میکنم اندروید واسه سامسونگه هواوی ام به آدم حسه آی او اس رو میده باز خودش یه جذابیته خاصه

xXx

میشد حدس زد یو۱۲ پلاس آخرین پرچمدار
یو باشه چون بعد اون دیگه چی میخواست اضافه کنه؟ اج‌سنس ۳؟ هیچکس بخاطر یه نسخه جدیدتر از اج سنس نمیاد گوشیشو عوض کنه ولی با تغییر سری یو به یه چیز جدیدتر بازم شاهد چیزای متفاوت تر هستیم .. بازم دم این گرم هرسال یه حرکت جدیدی میزنه وگرنه بازار موبایل کاملا اشباع شدست .

siavash-t

والا من تا حالا نداشتم. ولی چند نفر رو می شناسم که قبلا گوشی های m7 و m8 داشتند و راضی بودند. فقط برای دومی طرف از باتریش یه مقدار شاکی بود. اون قابلیت اسپیکر استریو هم که واقعا خوبه. فقط اگه می تونست ببینه نیازهای مردم رو ببینه و گوشی یا گوشی های جدیدش رو طبق اون درست کنه، اوضاعش خیلی بهتر می شد.

Soheil Rezayi

اچ تی سی توی دوربین عالیه
الان نوت ۹ و شیائومی از لحاظ دوربین تازه به U12+ در dxomark رسیدن
( البته من dxomark رو اصلا قبول ندارم چون پول می گیره مثلا به G7 امتیاز احمقانه ۸۳رو که از G6 پایین تره داده)

علی شیخ زاده

به می میکس ۳ هم نمره ۱۰۳ داد که شاید در نگاه اول از نظر خیلیا احمقانه و پولکی باشه اما وقتی تست های دوربین این گوشی با بقیه گوشی ها رو میبینی نظرت عوض میشه.

ali.k77

میشه یه حدسی هم زد
هم مدیر عامل اچ تی سی و هم سونی و حتی مایکروسافت ( هر سه شرکت در بخش موبایل شکست خوردند) گفته بودند عمر گوشی های هوشمند رو به پایان است و باید منتظر گجت های جدید باشیم! حالا که 5g ( با همه ضررهاش! ) داره میاد میشه حدس زد منظور از یک چیز دیگر در این خبر همون گجت های جدید باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)