حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۸ در دست توسعه است

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید 9، نوکیا

آپدیت اندروید ۹ نوکیا مدتیست که برای مدل های مختلف این شرکت در حال انتشار است. شرکت HMD که موبایل های تحت برند نوکیا را می سازد، در پایان ماه میلادی گذشته وعده داد که پایان ماه میلادی جاری شاهد ارائه آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۸ و نوکیا ۸ سیروکو باشیم. حالا اولین نشانه ها از این وعده دیده می‌شوند. با انتشار بنچمارک گیکبنچ از نوکیا ۸ با اندروید ۹ متوجه می‌شویم که آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۸ در دست توسعه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۸ در دست توسعه است

آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۸ در دست توسعه است

همانطور که در بنچمارک گیک بنچ بالا از نوکیا ۸ می بینید، این دستگاه با اندروید ۹ در حال تست است. البته در چنین مرحله ای ما انتظار داریم که ارائه رسمی آپدیت حداقل یک ماه فاصله داشته باشد و این با وعده HMD که دو روز دیگر برای تحقق فرصت دارد فاصله زیادی را نشان می دهد. البته ما عادت داریم که شرکت های اندرویدی تاریخی را برای ارائه رسمی آپدیت عنوان کنند و بین دو هفته تا یک ماه تاخیر را شاهد باشیم.

انتظار می‌رود که نوکیا ۸ سیروکو نیز در همین مرحله از توسعه آپدیت اندروید ۹ باشد. هرچند منطقی تر به نظر می‌رسد که نوکیا ۸ سیروکو چون پرچمدار جدید است آپدیت را کمی سریع تر دریافت کند. HMD عادت به ارایه رابطه کاربری اختصاصی ندارد و این به ارائه سریعتر آپدیت برای موبایل های قدیمی تر کمک می‌کند. در رابط کاربری نوکیا فقط نرم افزار دوربین از نرم افزار دوربین گوگل متفاوت است.

نظر شما درباره سرعت ارایه آپدیت ۹ نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

نوکیا 6ایکس و 7ایکس اندروید9 رو دریافت کردند به تازگی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)