حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی دوربین گلکسی اس ۱۰ لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم دوربین گلکسی اس ۱۰ افقی طراحی خواهد شد. امروز اما در یک لو رفتن جالب از درون نرم افزار جدید S Helath شاهد لو رفتن طراحی دوربین گلکسی اس ۱۰ هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دوربین گلکسی اس ۱۰

دوربین گلکسی اس ۱۰

همانطور که در تصویر بالا می بینید، طراحی دوربین گلکسی اس ۱۰ طبق شایعات به صورت افقی خواهد بود. البته ما در شایعات خواندیم که گلکسی اس ۱۰ ۵G با ۶ دوربین و نمایشگر ۶.۷ اینچی و کدنام Beyond X معرفی خواهد شد و این یعنی دوربین چهارگانه روی قاب پشتی که شاید این طراحی را نداشته باشد اما حداقل تا دوربین سه گانه گلکسی اس ۱۰ می تواند در همین طراحی دیده شود.

همانطور که می بینید، روی گوسه سمت راست قاب دوربین حسگر ضربان قلب قرار گرفته است. سامسونگ تازه یکسال است که از دوربین دوگانه در موبایل های پرچمدار خود استفاده کرده است تنها استثنا در این سه پرچمداری که دارای دوربین دو گانه وجود داشت، دوربین دوگانه گلکسی اس ۹ پلاس بود که به صورت عمودی طراحی شده بود.

سامسونگ معتقد است طراحی افقی دوربین سبب می شود که آن ها حجم باتری بزرگتری را بتوانند قرار بدهند. ما در گلکسی نوت ۹ دیدیم که باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری ارایه شد و بدون شک بهترین عمر باتری موبایل های سامسونگ را ارایه می کرد. مشخصا فکر می کنم کاربران حتی حاضر باشند تغییرات جزیی بیشتری در طراحی ایجاد شود تا باتری بزرگتری داشته باشند.

هنوز درباره حجم باتری گلکسی اس ۱۰ اطلاعاتی منتشر نشده است اما بعید نیست که حداقل بهترین نسخه دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری باشد. نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید دوربین چهارگانه سامسونگ گلکسی اس ۱۰ ایکس (Galaxy 10X) هم همین طراحی کشیده را داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

اس ۱۰ که باید ۵.۸ باشه بعید میدونم باتری ۴۰۰۰ بزاره

کهکشان

قشنگه

chalton

اس 10 اینجوری باشه من راضیم خدایش خوبه حالا دوربین گوشی یا وسط باشه فرقی نداره

http://uupload.ir/files/0cf9_supersaf-20181125-0001.jpg

BeFair

کاریش نمیشه کرد همینه دیگه

زشته

Pouya

جناب ع.طایی ممنون میشم پوشش بدین

http://uupload.ir/files/xmwt_img_20181125_150230.jpg
http://uupload.ir/files/k24m_img_20181125_150232.jpg

محشره خیلی زیباس البته نظر شخصی منه ?

منبعش Ice universe

chalton

آرامش قبل طوفان رو شنیدین که میگن؟؟؟ اکسینوس 9820 هم الان همینجوریه خبری ازش نیست فعلا ولی اگه بیاد وااااااای واااای وای.

BeFair

قابل پیش بینی بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)