حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۳ لایت در کنار پیکسل ۳ لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، گوگل

پیکسل ۳ لایت (Pixel 3 Lite) در شایعاتی چند پیش از این سرنخ هایی از خود نشان داده بود اما جدی ترین شایعه پیرامون آن را می توان زمانی دید که پیکسل ۳ لایت (Pixel 3 Lite) با اسنپدراگون ۶۷۰ و جک ۳.۵ میلی متری صدا دیده شد. امروز پیکسل ۳ لایت در کنار پیکسل ۳ لو رفته که در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

پیکسل ۳ لایت در کنار پیکسل ۳

پیکسل ۳ لایت در کنار پیکسل ۳

همانطور که در تصویر بالا می بینید، با وجود نمایشکر برابر پیکسل ۳ لایت با پیکسل ۳ اما به دلیل حاشیه نمایشگر بسیار بزرگ، حتی از پیکسل ۳ نیز بزرگتر به نظر می رسد. نمایشگر پیکسل ۳ لایت برابر ۵.۵ اینچ عنوان شده که نمایشگر پیکسل ۳ نیز همین مقدار است.

موضوع قابل توجه بعدی را می توان عدم حضور بلندگو استریو همسان روی قاب جلویی در پیکسل ۳ لایت دید که با وجود حاشیه زیاد نمایشگر تنها در دلیل عدم حضورش را می توان در کم کردن هزینه دانست. پیش از این دیده بودیم که بلندگوی پیکسل ۳ لایت روی لبه پایین است. البته توجه داشته باشید هنوز احتمال استریو بودن بلندگوهای پیکسل ۳ لایت وجود دارد اما دیگر همسان و روی قاب جلویی نیست.

پیکسل ۳ لایت

پیکسل ۳ لایت

همچنین درباره جنس بدنه شاید شاهد استفاده از پلاستیک در پیکسل ۳ لایت باشیم. جک ۳.۵ میلی متری صدا برتری پیکسل ۳ لایت نسبت به پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال است. دوربین اصلی پیکسل ۳ لایت ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است و امیدواریم مشخصات سخت افزاری همانی باشد که روی پیکسل ۳ بود. باتری نیز همچنان ۲۹۱۵ میلی آمپر است. جک ۳.۵ میلی متری صدا را به آن بیافزایید که نسخه های عادی ندارند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید پیکسل ۳ لایت می تواند دستگاه موفقی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

من احساس خوبی بهش دارم
گوگل میان رده فوق العاده ای رو در دست داره

پیکسل ۳ چی بود که باز لایتش باشه :))

BeFair

حس خوبی ندارم دربارش
فقط در صورتی می تونه امیدی بهش باشه که دوربین پیکسل ۳ روش باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)