حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام گوگل پیکسل 3a در وب سایت گوگل تایید شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، گوگل

صبح امروز صفحه محصولات وبسایت گوگل به‌روز شد تا تلفن هوشمند میان‌رده‌ای از خانواده پیکسل ۳ به آن اضافه شود. نام این دستگاه پیکسل 3a است و احتمالا خیلی زود باید منتظر معرفی آن باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

حدود یک هفته پیش، یکی از مدیران گوگل در توئیتر خود از عکاسی با موبایلی خبر داد که اجازه انتشار تصاویر آن را نداشت. حالا صفحه محصولات وبسایت گوگل به‌روز شده تا از نسخه لایت پرچمدار فعلی این شرکت، یعنی پیکسل ۳، پرده‌برداری کند. با توجه به شواهد ظاهرا باید بپذیریم که نام این دستگاه پیکسل 3a است.

اگرچه در حال حاضر صفحه مذکور از دسترس خارج شده و دیگر نمی‌توانید نام این تلفن هوشمند جدید را در آن ببینید، ولی همان مدت کوتاه کافی بود تا کاربران متوجه نام رسمی این گوشی را پیدا کنند.

با توجه به اطلاعات و شایعاتی که تاکنون منتشر شده، انتظار می‌رود که این دستگاه در دو مدل با نمایشگرهای ۵.۶ و ۶.۰ اینچی از نوع OLED و دارای رزولوشن 1080p باشد. پردازنده هر دو مدل اسنپدراگون ۶۷۰ و دوربین عقب آن‌ها ۱۲ مگاپیکسل است. بر اساس تصاویر لو رفته از پیکسل 3a احتمالا یکی از این دو گوشی جک ۳.۵ میلی متری هدفون دارد. پیش از این نیز نام پیکسل 3a ایکس ال را در کد نسخه بتای اندروید Q دیده بودیم.

نکته جالب توجه درباره اتفاقی که افتاده این است که تلفن هوشمند مذکور در بخش «تلفن‌های میان‌سالی» قرار گرفته، بنابراین احتمالا لازم نیست تا اکتبر صبر کنیم تا بتوانیم عرضه این دستگاه را ببینیم. شاید خیلی زودتر، یعنی در کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O، شاهد معرفی این دو دستگاه باشیم.

منتظر این میان رده گوگل هستید؟ این شرکت پس از نکسوس 5X رسما میان رده ای نداشته است.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

گوگلم خیلی گوشیای خوبی میزنه فقط از اندروید خام(با اینکه سریعه) خوشم نمیاد

amer

سلام جناب عطایی لیست اسامی بهترین شرکت ها در ارائه سریع به روزسانی اندروید منتشر شده لطفا پوشش بدین با تشکر

_V_

amer
لینکشم بذار که پوشش بدن خب

amer

چش این هم منبع:
android authority

_V_

👍

_V_

😎😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)