حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل با انتشار آخرین آپدیت پیکسل ۳ در فصل آینده، به پشتیبانی از این سری خاتمه می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، گوگل

روز گذشته و با انتشار وصله امنیتی ماه نوامبر پیکسل‌های گوگل، این شرکت فایل کارخانه یا OTA این نسخه را برای سری پیکسل ۳ خود منتشر نکرد. بنابراین، پرچمداران 2018 گوگل به‌طور رسمی در ماه اکتبر و با اندروید 12 به دوره نهایی بروزرسانی خود رسیده‌اند؛ اما کمپانی ساکن مانتین ویوو، در ادامه تایید کرد که تنها یک آپدیت دیگر برای سری پیکسل ۳ ارائه خواهد شد که زمان انتشار آن نیز، فصل اول ۲۰۲۲ می‌باشد.

پایان پشتیبانی گوگل از پیکسل ۳ با انتشار آخرین آپدیت برای این سری در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲

چنین وضعیتی سال گذشته و برای گوشی‌های پیکسل ۲ و ۲ ایکس ال نیز اتفاق افتاده بود؛ جایی که گوگل با عدم انتشار پچ امنیتی ماه نوامبر، تنها بروزرسانی ماه دسامبر را برای آنان منتشر کرده که آخرین آپدیت این گوشی‌ها نیز محسوب می‌شد. در ادامه، گوگل تایید کرده است که وضعیت مشابهی در مورد سری پیکسل 3 رخ می‌دهد، اما این بروزرسانی نهایی تا سه‌ماهه اول سال آینده منتشر نخواهد شد.

سال گذشته، بروزرسانی پیکسل 2 همزمان با انتشار ویژگی دسامبر ارائه شد؛ اما چند روز طول کشید تا آپدیت OTA آن در دسترس قرار گیرد، زیرا کاربران پیام «بروزرسانی‌های منظم برای این دستگاه به پایان رسیده است» را مدت‌ها قبل از انتشار نهایی آن مشاهده کردند. با پیکسل 3، گوگل به خود زمان بیشتری داده است و امیدواریم که اجازه دهد تا بازبینی‌های بیشتری در این گوشی‌ها لحاظ گردد.

آخرین آپدیت پیکسل ۳

آخرین آپدیت پیکسل ۳

آخرین بروزرسانی پیکسل 3، احتمالاً تعداد زیادی رفع اشکال را برای اندروید 12 به همراه خواهد داشت. این دستگاه ماه گذشته Material You و Dynamic Color را دریافت کرد، اما قابلیت‌های دیگری مانند مواردی که به دستیار جدید گوگل نیاز دارند را از دست داد. زمان‌بندی سه‌ماهه اول نیز در نوع خود جالب است زیرا اندروید 12L در آن دوره در نسخه آزمایشی خود فعال خواهد بود و انتظار می‌رود در ماه مارس منتشر شود.

در همین حال، Pixel 3a/XL برنامه‌ریزی شده است تا نسخه اندروید و بروزرسانی‌های امنیتی «ضمانت‌شده» را تا ماه می ۲۰۲۲ دریافت کند. انتظار نمی‌رود این گوشی واجد شرایط برنامه بتای Android 12L باشد، اما احتمالاً با توجه به زمان‌بندی، می‌تواند نسخه نهایی را دریافت کند.

دیدگاه شما در مورد پایان پشتیبانی از سری محبوب پیکسل ۳ گوگل با انتشار آخرین آپدیت برای آنان در فصل آینده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی