حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل باد کردن باتری پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال گوگل

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | گوگل

طبق جدیدترین گزارش ها باتری های Pixel 3 در حال تورم هستند و این می تواند گوگل را دچار مشکل کند! اوه، نه آیا گوگل در حال حاضر مشکل لحظه Galaxy Note 7 خود را دارد؟ تعداد زیادی از دارندگان Pixel 3 و 3XL از آسیب دیدگی گوشی هایشان به دلیل تورم باتری ها خبر داده اند. مشخصا مشکل باد کردن باتری پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال گوگل نمی تواند مانند مشکل باتری گلکسی نوت ۷ باشد اما پیش از ارایه پیکسل ۵ این می تواند خبر بدی برای گوگل باشد.

مشکل باد کردن باتری پیکسل ۳

با توجه به موضوعات متعددی که در انجمن پشتیبانی Google و Reddit وجود دارد، باتری های برآمده باعث از بیرون آمدن قاب پشتی برخی از دستگاه های Pixel می شوند. این گزارش ها که مربوط به ماه اردیبهشت است و برای اولین بار توسط AndroidPolice مشاهده شد. جالب است که بنیانگذار AndroidPolice یعنی Artem Russakovskii با Pixel 3 خود از همین مسئله رنج برد.

 

علت همچنان نامشخص است، اما یک موضوع مشترک بین گزارش ها این است که پس تورم اندک کارکرد شارژر بی سیم دستگاه به مشکل خورده، یا به طور کلی از کار می افتد. برخی از کاربران حدس می زنند که این دقیقا استفاده از شارژ بی سیم و گرمای مرتبط با آن است که تورم را تسریع می کند.

مشکل باد کردن باتری پیکسل ۳

مشکل باد کردن باتری پیکسل ۳

جدای از خطر ایمنی آشکار، تورم باعث از بین رفتن مهار آب بندی IP68 در برابر آب و گرد و غبار می شود که می تواند باعث آسیب بیشتر به گوشی ها شود. نکته خوب این است که، طبق AndroidPolice ، گوگل به نظر می رسد جایگزینی رایگان حتی برای دستگاه های خارج از ضمانت ارائه می دهد. با این حال، این شرکت عنوان می کند که این یک معامله یکبار مصرف است و در صورت ادامه مشکل در واحدهای جایگزین، دستگاه های تعویض نمی شوند.

انصافاً، تورم باتری مسئله ای کاملاً غیرمعمول نیست اما نه برای تلفن های فقط ۲ ساله. همچنین ارایه جدید گوگل Pixel 5 که قرار است در اواخر این ماه صورت بپذیرد، می تواند این موضوع متاثر شود.

سامسونگ بدنبال شروع منفجر شدن تلفن های خود مجبور شد سری Galaxy Note 7 خود را فراخوانی و متوقف کند. این شرکت سرانجام دو نقص طراحی در باتری را مقصر دانست. خوشبختانه، دارندگان Pixel تاکنون هیچ انفجاری گزارش نکرده اند.

پس از شکایت صاحبان آیفون ۸ از تورم در دستگاه های خود در سال ۲۰۱۷ ، اپل نیز مجبور شد یک تحقیق رسمی در زمینه طراحی باتری خود انجام دهد. برخلاف اپل و سامسونگ، شهرت گوگل به عنوان یک سازنده تلفن هنوز ناچیز است و یک مشکل سخت افزاری مانند این می تواند کار را برای آن ها سخت کند.

حتی پس از انتشار فاجعه بار نوت 7 سامسونگ تقریباً بدون آسیب دیدگی قادر به بازگشت بود. از طرف دیگر، گوگل در طول تاریخ تلاش کرده تا Pixel را به رغم دریافت نظرات مثبت مثبت، به یک موفقیت تجاری تبدیل کند.

نظر شما درباره این مشکل چیست؟ البته که مشکل باد کردن باتری موضوع غریبی نیست ولی خب این اتفاقی است که برای پرچمدارهای نه چندان کم ایراد ۲ سال پیش گوگل رخ می دهد.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

«سامسونگ بدنبال شروع منفجر شدن تلفن های خود مجبور شد سری Galaxy Note 7 خود را فراخوانی و متوقف کند. این شرکت سرانجام دو نقص طراحی در باتری را مقصر دانست. خوشبختانه، دارندگان Pixel تاکنون هیچ انفجاری گزارش نکرده اند.»
🤣😂🤣😅
سنگین بود ده دقیقه سکوت 🤫

Taha

حتما لوبیا و آبگوشت خورده😂🤣😂😂😅

ممد بمولا

عجیبه…

Mahdi

گوگل اسمشو عوض کن
پیکسل » مشکل

MohammadFarhaadi

خاک تو سرت گوگل!گوشی دادی بیرون خشک و خالی و برهوت اونم با قیمت فک برانداز بعد عرضه نداشتی بی ایراد بدیش بیرون!!!؟

Milad7

اینم از گوگل 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)