حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۳ لایت (Pixel 3 Lite) با اسنپدراگون ۶۷۰ و جک ۳.۵ میلی متری صدا دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، گوگل

پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال معرفی شدند اما نه جذاب بودند نه مشکلات پس از آن در ما علاقه ای افزون می کرد. مدتی درباره نسخه لایت یا مینی پرچمدارهای ۲۰۱۸ گوگل خواندیم و حالا نوبت به شایعات و مستدلات آن است و باز هم از روسیه! پیکسل ۳ لایت (Pixel 3 Lite) با اسنپدراگون ۶۷۰ و جک ۳.۵ میلی متری صدا دیده شده است و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

این پیکسل ۳ لایت (Pixel 3 Lite) است. طراحی کلی همان پیکسل ۳ است با مقداری حاشیه نمایشگر اضافی تر و جک ۳.۵ میلی متری صدا. این طراحی به صورت کلی اصلا به روز نیست اما اگر گوگل همان دوربین فربینده پیکسل ۳ را روی آن قرار بدهد، قطعا فروش بالایی را تجربه خواهد کرد، خب البته اگر بخواهد بفروشد چون ندیده ایم که گوگل واقعا بخواهد موبایل بفروشد!

این هم مشخصات سخت افزاری پیکسل ۳ لایت (Pixel 3 Lite) است. سیستم عامل اندروید ۹ از بدیهیات است و حافظه رم همچنان ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت خواهد بود. نمایشگر ۵.۵۶ اینچی و FHD+ است که آن را دارای کوچکترین نمایشگر در خانواده پیکسل اما نه لزوما کوچکترین دستگاه (به دلیل حاشیه نمایشگر) می کند.

دوربین اصلی پیکسل ۳ لایت ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است و امیدواریم مشخصات سخت افزاری همانی باشد که روی پیکسل ۳ بود. باتری نیز همچنان ۲۹۱۵ میلی آمپر است. جک ۳.۵ میلی متری صدا را به آن بیافزایید که نسخه های عادی ندارند.

در طراحی همان حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی و دکمه قفل رنگی جلب توجه می کنند. قاب پشتی نیز همچنان دو رنگ است و اگر به لبه های پایینی تصویری که قاب پشتی را خوابیده روی سطح سفید نشان می دهد دقت کنید، مشکل راحت خراشیده شدن شیشه مات پشتی پیکسل ۳ اینجا نیز دیده می شود. حتی راحت خراشیده شدن شیشه جلویی پیکسل ۳ لایت مشهود است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید پیکسل ۳ لایت دستگاه جذابی خواهد بود؟ همچنان این اولین پیکسل لایت است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ramin123

از نظر طراحی شبیه گوشی های میان رده ی 3،4 سال پیش zte هست!!! حتی اگه دوربین خود پیکسل 3 رو به صورت کامل رو این گوشی بذاره، با توجه به مشکلاتش و نبود خدمات پس از فروش در ایران، ارزش خرید برای ما نداره!!

CAPCOM

اما سخت افزارش خوبه بین میان رده و بالارده

علی شیخ زاده

به نظرم اگه دوربین پیکسل ۳ ایکس ال رو این باشه فروش بسیار بالایی خواهد داشت چون تنها دلیل توجیهی خرید پیکسل ۳ ایکس ال همین دوربینه

علی شیخ زاده

البته فروش بسیار بالا در مقیاس گوگل منظورمه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)