حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی دوربین چهارگانه ، موبایل منعطف و ۱۰X زوم اپتیکال را در سال ۲۰۱۹ ارایه خواهد کرد

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شایعات، هواوی

هوآوی در حالی سال ۲۰۱۸ را پشت سر می گذارد که آغاز آن با هوآوی پی ۲۰ پرو و دوربین سه گانه آن حسابی سر و صدا کردند. امتیاز ۱۰۹ در DxO برای دوربین سه گانه هوآوی پی ۲۰ پرو امتیازی بود که برای سربلندی این دستگاه تا به امروز کافی بوده است. پس از آن چیپست کایرین ۹۸۰ به عنوان اولین چیپست ۷ نانومتری جهان معرفی شد و توجهات زیادی را به خود جلب کرد. خانواده هوآوی میت ۲۰ نیز با ۴ عضو کاملا آماده ظاهر شده اند، تازه اگر نخواهیم دستاوردهای زیربرند آنر (Honor) این شرکت را بررسی کنیم، همین ها برای یک سال موفق کفایت می کند اینطور نیست؟ حالا به نظر می رسد که سال ۲۰۱۹ قرار است حتی با همین شیب، برای هوآوی هیجان انگیزتر باشد. امروز خبر می رسد که هوآوی دوربین چهارگانه ، موبایل منعطف و ۱۰X زوم اپتیکال را در سال ۲۰۱۹ ارایه خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

در مصاحبه آقای Walter Ji رئیس گروه تجاری تولیدات هوآوی در اروپا بخشی از نوآوری هوآوی برای سال ۲۰۱۹ که بیشتر پیرامون دوربین است، مشخص شده است. به جز اولین موبایل 5G هوآوی که در نیمه اول سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد، همچنین صحبت هایی درباره موبایل منعطف هوآوی شده است. به جز این ها می توان گفت که یکی از مهم ترین پیشرفت ها می تواند پیرامون دوربین باشد، دوربینی که با هوآوی پی ۳۰ یا هوآوی میت ۳۰ ارایه خواهد شد.

دوربینی که شاید با هوآوی پی ۳۰ یا هوآوی میت ۳۰ ارایه خواهد شد

هر چند اولین دوربین چهارگانه دنیا توسط سامسونگ روی گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ رونمایی شد اما قطعا بهترین دوربین چهارگانه دنیا نیست. هوآوی در نظر دارد که موبایلی با دوربین چهارگانه عرضه کند و توانایی بی نظیر زوم ۱۰ برابر اپتیکال را نیز عرضه نماید. البته اگر دوباره اشتباهی در شایعات نشود و منظور زوم ۱۰ برابر هیبریدی نباشد ولی باز هم اگر حداقل ۵ برابر زوم اپتیکال را ارایه کنند، همچنان بی نظیر خواهند ماند.

به گفته آقای Walter Ji رئیس گروه تجاری تولیدات هوآوی در اروپا هوآوی بیشتر در دسته بندی پرچمدارها متمرکز خواهد بود و سامسونگ را از دور به در می کند. آن ها معتقدند که در دسته بندی پایین رده و میان رده چیزی برای نوآوری زیادی وجود ندارد. سامسونگ معتقد است که نوآوری ها را باید در میان رده و پایین رده های خود نیز ارایه کند. این جا دو راهبرد کاملا متفاوت را می بینیم. البته که میان رده های هوآوی از نظر نوآوری و ترندی بودن از دیگر میان رده های عموما ترندی ترند.

هوآوی به برنامه Android Go نمی پیوندد

همچنین رسما عنوان می شود که هوآوی به برنامه Android Go نمی پیوندد. این در حالی است که در ماه های اخیر ما دو دستگاه جدید در پروژه اندروید Go سامسونگ دیده ایم. آنها معتقدند که کاربران با رابط کاربری اندروید خام رابطه نمی گیرند و رابط کاربری EMUI هوآوی قوی تر است! (به حق چیزهای ندیده و نشنیده! هر چند از نظر “امکانات” اشتباه نمی گوید اما درباره تجربه کاربری اشتباه است)

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سال ۲۰۱۹ سالی است که سامسونگ تلاش های آخر خود را به ثمر خواهند نشاند یا هوآوی از آن عبور می کند و سامسونگ را در آینه عقب خود می بیند؟ در ترنجی همچنین خواندیم که عینک واقعیت مجازی هوآوی بین ۱ تا ۲ سال دیگر رسما عرضه می شود.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

توی یه سایت روسی خوندم ۸ برابر اپتیکال و این یعنی یه خبرایی هست و حداقل میشه نتیجه گرفت از سه برابر اپتیکال بیشتر خواهد بود.
به نظرم سری پی که همیشه یه سری دوربین محور بوده و نسبت به سری میت دوربین بهتری داشته انتظار قرار گرفتن همچین دوربینی هست.
و البته باید منتظر موند و دید

Rog_Pc_Gamer

این زوم خوراک dxo هست ( هرگوشی زوم ۲x داشت کف کف بهش ۹۰ داده dxo اخر سر میای باهاشون کار میکنی میبینی در حد وی ۳۰ الجیم که شده 82 نیست ) تو عمل میبینی در حد بقیه هست ( گاهی بهتر گاهی بدتر ) به خاطر زومش نمرش یهو دیدی شد ۱۵۰!
از همین حالام اگه خبره درست باشه نمره ۱۵۰ رو تبریک میگم به خودش و طرفداراش
البته نیمه پر لیوانو نگا کنیم باعث میشه ( شاید) شرکتام برای رقابت با این گوشی دوربیناشون رو توی زوم یه دستی میکشن و درنهایت به نفع من مصرف کننده تموم میشه اگه قیمتا رو نکشن بالا!

CAPCOM

من کاستوم رام هواوی رو رو گوشیهای دیگه تست کردم کندتر بوده بنظر من اندروید خام سرعت بیشتری رو میتونه ارایه بده
زوم ده برابر که هنوز زوده اما پنج برابر رو میتونه وعالیه
موبایل منعطفشم حتما خوبه خواهیم دید
هواوی امسال خوب درخشید به امید اینکه بهترم بشه

CAPCOM

من به هواوی از ده نمره عدد نه رو میدم و یک امتیاز بخاطره استفاده از واحد گرافیکیه مالی میدم و منتظرم گرافیک اختصاصیه خودش رو ارایه بده

کهکشان

به به عجب قربون صدقه هایی !

هوآوی به برنامه Android Go نمی پیوندد

اینم که اصلا ربطی به تیتر نداشت

Alif16

اون یکی شرکتها هم بیکار نمیشینن هنین نوکیا تا سال اینده کون هواوی میزاره

کهکشان

خخخخخ لایک

Amir Hossein

پیشرفت پیشرفت پیشرفت هدف هواوی

Alif16

زارررررت

۲۰ دوربین با 100 ایکس اپتیکالم بزنه زیر اپله 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)