حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ به‌دلیل تقاضا بالای گوشی های تاشو جدید خود عرضه آنها را به‌تعویق می‌اندازد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

چند هفته پیش، سامسونگ به‌طور رسمی از جدیدترین تلفن‌های هوشمند تاشو خود با نام گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی کرد. در تاریخ ۲۰ مرداد، این شرکت شروع به پیش‌سفارش برای دستگاه‌های جدید خود کرده و وعده داد که در ۵ شهریور آنها را به‌صورت رسمی به دست مشتریان می‌رساند. بنابراین، فروش کلی این گوشی های تاشو از حالا آغاز شده است، اما به‌نظر می‌رسد سامسونگ نمی‌تواند تقاضا بالا برای آنها را برآورده کند و گفته می‌شود که احتمالا عرضه این دستگاه‌ها به‌تعویق خواهد افتاد.

تقاضا بالای گوشی های تاشو جدید سامسونگ

بر اساس تازه‌ترین گزارش منتشر شده توسط نشریه All About Samsung، مشتریان آلمانی که Galaxy Z Fold 3 ،Galaxy Z Flip 3 و ساعت‌های هوشمند سری Galaxy Watch 4 را پیش‌خرید کرده‌اند، به‌تازگی از طریق ایمیل‌های سامسونگ در مورد تاخیر در عرضه محصولات خود مطلع شده‌اند. همچنین ادعا می‌شود که عرضه برخی از محصولات تا اواسط سپتامبر به‌تأخیر خواهد افتاد.

تقاضا بالای گوشی های تاشو جدید سامسونگ

تقاضا بالای گوشی های تاشو جدید سامسونگ

سامسونگ بیان می‌کند که این امر به‌دلیل تقاضا بالا برای محصولات تازه معرفی شده اتفاق افتاده است. به‌نظر می‌رسد این موضوع مطابق با گزارش قبلی است که ادعا می‌کرد پیش‌خرید جدیدترین تلفن‌های هوشمند این برند از بالاترین پیش‌بینی‌های غول کره‌ای نیز فراتر رفته است.

به‌تازگی گزارش شده است که تا پایان هفته گذشته، پیش‌خرید گوشی‌های تاشو جدید از مرز 450 هزار دستگاه عبور کرده و حدس زده می‌شود که تا پایان دوره پیش‌سفارش، به 600 هزار دستگاه برسد. اگر مدل‌های آنلاک را نیز محسوب کنیم، درنتیجه این رقم می‌تواند به ۸۰۰ هزار دستگاه نیز برسد. به‌عنوان مثال، پرچمداران گوشی‌های تاشو سال گذشته سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۲، هنگام عرضه به بازار حدود ۸۰ هزار دستگاه پیش‌سفارش به‌نام خود ثبت کرده بود که درنتیجه فروش فوق‌العاده تاشوهای سال جاری را تضمین می‌کند.

سامسونگ درنظر دارد تا تسلط خود بر بازار گوشی تاشو را برای سال‌های آینده نیز حفظ کند

نظر شما راجع‌به تقاضا بالای گوشی های تاشو جدید سامسونگ و تاخیر در عرضه آنها به‌همین علت چیست؟ به‌نظر شما چه ملاک و معیارهایی در فروش بی‌نظیر این دستگاه‌ها دخالت دارند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی