حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی اس ۱۰ از نگاه ایوان بلاس مطابق شایعات قبلی است

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مشخصات حدودی درباره گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10) می دانیم. البته گلکسی اس ۱۰ سه عضو دارد و منظور ما در این مطلب احتمالا نسخه پلاس آن باشد. امروز یکی از منابع معتبر یعنی ایوان بلاس درباره گلکسی اس ۱۰ لب گشوده و مشخصاتی را عنوان می کند که شبیه به همان مواردی است که از قبل می دانستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اولین موضوعی که درباره پرچمدار بعدی سامسونگ می دانیم این است که نمایشگر گلکسی اس ۱۰ از نوع Infinity O خواهد بود، شاید دوربین زیر نمایشگر تا ۲۰۲۰ ارایه شود و همچنین این که گلکسی اس ۱۰ لایت بدون نمایشگر Infinity O ارایه می شود. ایوان بلاس نیز معتقد است که برای گلکسی اس ۱۰ (احتمالا پلاس) شاهد استفاده از نمایشگر Infinity O باشیم.

می گوییم احتمالا مدل پلاس است چون سه دوربین برای آن عنوان شده است. البته شاید لحظه آخری تصمیم عوض شده باشد و همانند آیفون Xs و آیفون Xs مکس هر دو دستگاه با دوربین یکسان ارایه شوند. دوربین یکسان اینجا یعنی دوربین سه گانه که در گلکسی اس ۱۰ پلاس قرار دارد، البته، احتمالا!

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر از نوع اولتراسونیک موضوع دیگری است که انتظار آن را مدت هاست داریم. این نسل سریع تر از نسل اپتیکال به کار رفته در تمام نسخه هایی است که تا کنون دیدیم. در نهایت رابط کاربری One UI که تا کنون درباره آن زیاد خوانده ایم روی اندروید ۹ قرار خواهد گرفت.

نظر شما چیست؟ تقریبا روی صحبت ایوان بلاس نمی شود حرف زد اما او هم خیلی محتاط اظهار نظر کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

ایوان بلس شناخته شدس و همیشه اظهاراتش کمترین خطا رو داشته.

امیرحسین ملکی

یکی از اشتباهات ایوان بلس که یادم میاد صفحه نمایش دوگانه lg g5 بود
جزو اشتباهات معدود و بزرگش بود..

chalton

صفحه نمایش که طبق معمول بهترین صفحه نمایش موبایل شناخته میشه،پردازنده جدید اکزینوس هم که امسال سامسونگ میخواد شاهکار معرفی کنه فقط خدا کنه به خاطره کوالکام محدودش نکنه،خبرهایی هم که اومده اکسینوس 9820 سریعترین پردازنده موبایل خواهد بود که با اختلاف از بقیه جلوتره،دوربین هم که سامسونگ تمرکزش رو برای اس 10 گذاشته و اگه دقت کرده باشید زیاد رو دوربین نوت 9 مانور نداد و تمرکزش برای اس 10 هست و امتیاز بالای 115 خواهد گرفت،رابط کاربری جدید سامسونگ،طراحی جدید،امکانات فوق‌العاده،همه اینها تا 4 ماه دیگه معرفی میشه،برندهای دیگه فعلا شلوغ کنن که 4 ماه دیگه اس 10 معرفی بشه همه از یاد میرن و توی طوفان گم میشن.

علی شیخ زاده

باور کنید همین کامنت های امثال شما انتظارات کاربرا رو بیخود بالا میبره اما در روز معرفی چیزی خلاف این حرفا معرفی میشه و ضدحال میخورن و نهایتا دلسرد!
نمونه اش همین چیپست جدید سامسونگ که اصلا و ابدا نمیگم چیپست ضعیفیه.

به نظرم اگه واقعا سامسونگ رو دوست دارید از گذاشتن این کامنت ها پرهیز کنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)