حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین گلکسی اس ۱۰ افقی طراحی خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

درباره دوربین گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10) فعلا اطلاعات زیادی وجود ندارد و فعلا فقط می دانیم که دوربین گلکسی اس ۱۰ ایکس (Galaxy S10X) احتمالا سه گانه باشد. در روزهایی که موبایل ها بیش از پیش شبیه به هم شده اند یکی از راه هایی که بین آن ها تمایز ایجاد می کند را می توان طراحی دوربین دانست. امروز خبر می رسد که دوربین گلکسی اس ۱۰ افقی طراحی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم دلیل چیست؟

طراحی دوربین گلکسی اس ۱۰

طراحی دوربین گلکسی اس ۱۰

سامسونگ تازه یکسال است که از دوربین دوگانه در موبایل های پرچمدار خود استفاده کرده است تنها استثنا در این سه پرچمداری که دارای دوربین دو گانه وجود داشت، دوربین دوگانه گلکسی اس ۹ پلاس بود که به صورت عمودی طراحی شده بود.

سامسونگ معتقد است طراحی افقی دوربین سبب می شود که آن ها حجم باتری بزرگتری را بتوانند قرار بدهند. ما در گلکسی نوت ۹ دیدیم که باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری ارایه شد و بدون شک بهترین عمر باتری موبایل های سامسونگ را ارایه می کرد. مشخصا فکر می کنم کاربران حتی حاضر باشند تغییرات جزیی بیشتری در طراحی ایجاد شود تا باتری بزرگتری داشته باشند.

هنوز درباره حجم باتری گلکسی اس ۱۰ اطلاعاتی منتشر نشده است اما بعید نیست که حداقل بهترین نسخه دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید طراحی قاب پشتی گلکسی اس ۱۰ تقریبا همان باشد که در گلکسی نوت ۹ دیده ایم اما این بار حسگر اثرانگشت از روی آن حذف شده و به زیر نمایشگر فرستاده شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

الان طراحی عمودی دوربین تو اس۹ چه ایرادی داره مثلا باتری بهانه هست هواپی باتری ۴۲۰۰ گذاشته ولی دوربینش همچنان عمودیه من از راحی عمودی خیلی خوشم میاد تا افقی

علی شیخ زاده

طراحی دوربین مثل نوت ۹ فقط تنها کاری که سامسونگ باید بیشتر بهش دقت کنه تقارن دوربین هاس

Soheil Rezayi

افقی یعنی چطوری ؟؟
مثل P20 Pro یا مثل V40 ؟؟

Pouya

مثل وی ۴۰ پی ۲۰ پرو عمودی بود
مثل همین نوت ۹ که الان هست

Pouya

منم مثل احمد جان عمودی رو زیباتر میدونم ولی اگر با افقی کردنش باتری بزرگتری بتونه بزاره طبیعتا باتری بهتر رو تو اولویت میدونم تا افقی یا عمودی بودن دوربین

CAPCOM

ای تعداد این دوربینها از دوتا بیشتر نمیشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)