حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمام رندرهای گلکسی اس ۱۰ که تا کنون دیده ایم اشتباه هستند

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما رندرهای زیادی از گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10) دیده ایم. عموما رندرهایی که در این فاصله زمانی از معرفی رسمی و از منابع کمتر شناخته شده ارایه می شود، اعتبار بالایی ندارد ولی به صورت کلی می تواند یک دید ساده به ما بدهند. حال به نظر می رسد تمام آن چه که به عنوان رندر گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10) تا کنون دیده ام اشتباه است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

رندر گلکسی اس ۱۰

رندر گلکسی اس ۱۰

همانطور که در توییت یکی از منابع نزدیک به سامسونگ می بینید، عنوان می شود که هیچ کدام از رندرهای گلکسی اس ۱۰ که تا کنون دیده این به درستی این دستگاه را نشان نمی دهند و طراحی اصلی را به دقت ارایه نکرده اند. در حقیقت تمام رندرهایی که تا کنون دیده ایم اشتباهند.

من فکر می کنم اگر درباره نمای جلو گلکسی اس ۱۰ صحبت می کند، بیشتر منظورش جایگاه سوراخ نمایشگر Infinity O است که برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. در حقیقت موضوع ویژه دیگری برای نمای جلو دستگاه باقی نمی ماند همانطور که اگر نمایشگر خاموش باشد شاید با گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۹ هم تفاوت ویژه ای دیده نشود.

درباره نمای پشت هم هنوز قطعیتی وجود ندارد و مشخص نیست که دوربین سه گانه گلکسی اس ۱۰ ایکس (Galaxy S10X) چه طراحی ارایه می کند. تصور شما چیست؟ فکر می کنید رندرهای گلکسی اس ۱۰ که تا کنون منتشر شده اند چه تفاوتی با دستگاه اصلی داشته باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Genesis

سامی جان خودت مواظب باش

علی شیخ زاده

انتظار من طراحی پشتی با دوربین سه گانه خطی و نمایشگر بدون حاشیه با ناچ یو شکل و نسخه پلاس بدون جک هدفونه

کهکشان

سامسونگ مثل چینی ها ناشیانه عمل نمیکنه هرچند نگرانی بابت این طراحی وجود داره اما من حس میکنم خوب از پسش براومده

BeFair

من فکر می کنم کلیات همینه، فقط شاید سوارخه این ور اون ور باشه

تهشم اون چیزی که باید نمیشه

Pouya

احیانا اینده رو دیدی؟
عزیز سامسونگ از 2015 همیشه از نظر طراحی حرفای زیادی داشته توی پرچمداراش یه جوری میگی انگار تا حالا طراحی موفقی نداشته اینم اونی که باید نمیشه درسته که هر کس ممکنه از یه طراحی خوشش بیاد ولی یه سری معیار هایی برای طراحی هست که اگر اونا رو در نظر بگیریم میبینم از ۲۰۱۵ اگر در کل بهترین نبوده حداقل حزئی از بهترین هاست شما یه لحظه تو ذهنت اس ۸ رو کنار ایفون ۷ یو ۱۱ جی ۶ پی ۱۰ بیار خداییش بد بود ؟ شرکتی که تو ۲۰۱۷ اس ۸ رو ساخت با اون طراحی تو ۲۰۱۵ اس ۶ اج رو ساخت کنار 6s و m9 و p8 و g4 قطعا میتونه توی اس ۱۰ حرفایی برای گفتن داشته باشه

در ضمن سامسونگ توی طراحی اینجوریه که یک سال یه طراحی رو جدید عرضه میکنه سال بعد رفع نواقصش اس ۶ کاملا انقلابی نسبت به اس ۵ از نظر طراحی اس ۷ اج رفع نقواقص(دوربین بیرون زده) اس ۸ طراحی کاملا جدید اس ۹ رفع نواقص(جای اثر انگشت)
طبیعتا اس ۱۰ باید تو طراحی تفاوت داشته باشه با اس ۹ که قطعا هم همینطوره

کهکشان

احسنت

Amir Hossein

ولی بنجامین جسکین هیچ وقت چیزی ک مطمئن نباشه رو منتشر نمیکنه?

Peiman

یعنی چه شکلی می‌تونه باشه؟؟??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)