حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۱۰ با جک ۳.۵ میلی متری هدفون عرضه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سه روز پیش شایعه ای درباره گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10) منتشر شد که می گفت باتری گلکسی اس ۱۰ پلاس برابر ۴۰۰۰ میلی آمپر، نسبت تصویر ۹۳.۴٪ خواهد بود و البته در خلال آن به احتمال حذف جک ۳.۵ میلی متری صدا هم اشاره شد. امروز اما یکی از منابع نزدیک به سامسونگ به وجود اینکه اعتقاد دارد جک ۳.۵ میلی متری صدا باید در گلکسی اس ۱۰ حذف بشود اما خبر می دهد که گلکسی اس ۱۰ با جک ۳.۵ میلی متری هدفون عرضه خواهد شد! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی اس ۱۰ با جک ۳.۵ میلی متری صدا عرضه می شود

گلکسی اس ۱۰ با جک ۳.۵ میلی متری صدا عرضه می شود

یکی از قدیمی ترین و دوست داشتنی ترین پورت های روی یک موبایل هوشمند امروزی همین جک ۳.۵ میلی متری صداست. زمانی داشتن جک ۳.۵ میلی متری صدا یک انتخاب خوب به شمار می رفت و داشتنش مایه قوت قلب دارنده موبایل بود. اپل از آیفون ۷ که دو سال پیش عرضه شد، جک ۳.۵ میلی متری صدا را حذف کرد و شرکت های دیگر یکی پس از دیگری به حذف آن پرداختند. این روزها حتی می شنویم که وان پلاس 6T جک ۳.۵ میلی متری صدا ندارد و تقریبا فقط کره ای ها هستند که به جک ۳.۵ میلی متری صدا پایبند بوده اند.

اگر همه شرکت ها از جمله اپل که خود تاثیر بسیار بزرگی بر حرکت بازار دارد، به سمت پورت Type C و هندزفری های Type C حرکت کنند، قطعا شاهد افزایش ابزارهای جانبی و به روزآوری اکثر صنعت این بخش در مدتی شاید یک یا دو ساله خواهیم بود اما همچنان که ابزارهای جانبی بیشتر به سمت جک ۳.۵ میلی متری صدا هستند، حذف آن کمکی به کاربر نمی کند.

بد نیست بدانید پورت Type C به تولیدکننده هندزفری امکانات بیشتری از جمله ویژگی حذف نویز با استفاده از توان باتری خود دستگاه را می دهد که این می تواند اهمیت بالایی داشته باشد. نظر شما چیست؟ قکر می کنید اگر گلکسی اس ۱۰ با جک ۳.۵ میلی متر هدفون ارایه شود، آخرین ایستگاه جک ۳.۵ میلی متری صدا در موبایل های پرچمدار سامسونگ کدام دستگاه باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

به به خیلی هم عالی

Dariushrd

چرا عالی؟ دنیا به سمت بی سیم بودن پیش میره…جک هدفون و هنذفری سیم دار حداقل برا کشورای پیشرفته قدیمی شده…تو ضد آب بودن هم بی تاثیر نیست…شرکتا باید جک رو حدف کنن و همراه گوشی یه هنذفری بیسیم بزارن…حالا قیمتش هم ۱۰۰ دلار بره بالا…اونی که بخاد بخره میخره

BeFair

الان بودن جک ۳.۵ میلی متری چه منافاتی با بی سیم شدن داره؟!

علی شیخ زاده

خبر خیلی خوبیه البته اگه ادامه دار باشه و امیدوارم بقیه هم این کار احمقانه رو کنار بذارن.

ahmad

تا الان همه خبرها در مورد اس۱۰ عالی بوده امیدوارم گوشی بینقصی باشه

Genesis

عالیه
مرسی سامسونگ که هنوز به فکر چاپیدن نیستی

siavash-t

خوبه

BeFair

جک ۳.۵ بالاخره حذف میشه ولی تلاش سامسونگ برای نگه داشتنش ستودنیه

CAPCOM

خیلی خوبه چون بدون این کابل واقعا یه جور بی نظمی و شلوغی میشه مگه این جک بینوا و پر کاربرد چقدر جا میگیره درضمن درهین شارژ ام میشه اهنگ گوش داد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)