حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سلفی گلکسی اس 10 زیر نمایشگر است اما نمایان خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به یاد دارید که دو روز پیش در ترنجی خواندیم گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) با “سوراخ نمایشگر” به عنوان اولین موبایل تمام صفحه سامسونگ معرفی می شود. این طراحی احتمالا آغاز نسل جدید طراحی سامسونگ یا به قول این شرکت “first adoption” آن ها خواهد بود. حالا خبر می رسد که دوربین سلفی گلکسی اس 10 زیر نمایشگر است اما نمایان خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

در گزارش های جدیدی که از Ming-chi Kuo و رسانه های کره ای به صورت جداگانه منتشر شده است گفته می شود دوربین سلفی گلکسی اس 10 زیر نمایشگر است اما نمایان خواهد بود. این یعنی چه؟ یکی از تفاسیر را می توان شبیه به همین طرح اصطلاحا “سوراخ نمایشگر” دانست که به نوعی بریدگی دایره ای کوچک برای دوربین سلفی است. با این طرح و اعمال فناوری های حسگر اثرانگشت، بلندگو، ویبره و سنسورهای یکپارچه با نمایشگر سامسونگ که چند روز پیش رونمایی شدند می تواند تایید کند طراحی سامسونگ گلکسی اس 10 (Galaxy S10) تغییرات قابل توجهی خواهد داشت.

هر چند ایوان بلاس معتقد است گلکسی اس ۱۰ همه آرزوهای ما را ندارد، شاید گلکسی اس ۱۴ اجماع آن ها باشد اما مشخصا گلکسی اس 10 یک دستگاه خاص خواهد بود که جذابیت بیشتری برای کاربران خواهد داشت.

موبایل منعطف سامسونگ

اما به جز دوربین سلفی گلکسی اس 10 درباره موبایل منعطف سامسونگ هم گزارش هایی وجود دارد. چهار روز قبل در ترنجی دیدیم که اشاره به موبایل منعطف سامسونگ در تیزر کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت برای تاریخ ۱۶ آبان مشهود بود. حالا گفته می شود که در اگر حتی نسخه نهایی موبایل منعطف سامسونگ که به پروژه وینر (Winner) مشهور است، در کنفرانس به صورت فیزیکی رونمایی نشود اما مشخصات کلی آن برای توسعه دهنده ها عنوان می شود.

طرح مفهومی موبایل منعطف سامسونگ

طرح مفهومی موبایل منعطف سامسونگ

تصور می شود که اولین موبایل منعطف سامسونگ همانند همان طرح مفهومی معروف این شرکت که از سال 2013 دست به دست می چرخد باشد. یک نمایشگر بیرونی برای استفاده موبایل طور و یک نمایشگر داخلی برای استفاده تبلت طور. البته دیروز بود که در ترنجی حق اختراع سامسونگ برای یک دستگاه انعطاف پذیر تا 360 درجه را دیدیم و احتمال تحقق آن هم شاید باشد.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد سامسونگ علاوه بر تقویت شدید خانواده میان رده لوکس خود یعنی خانواده گلکسی A روی نوآوری های ویژه ای برای پرچمدارهای خود نیز کار می کند و سال 2019 سال مثبتی برای این شرکت به نظر می رسد، نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

باید معلوم باشه ولی خیلی کم تا مردم نه کثیفش کنن نه کمش کنن

mostafa3

اینجوری بهتر از ناچ مسخره هست
حتی بهتر از حالت قطره ای

Pouya

فک نمیکنم سام هیچ وقت ناچ بزنه و امیدوارم جک هدفونم هیچ وقت حذف نکنه

Pouya

طراحیش قطعا تغییرات زیادی داره سام همیشه هر دوسال یک بار تغییرات زیادی رو تو طراحی اس اعمال میکنه

اس ۵ تغییرات کم نسبت ب نسل قبل

اس ۶ اج و اج پلاس انقلاب تو طراحی

اس ۷ اج رفع نواقصش(بیرون زدگی دوربین)

اس ۸ انقلاب تو طراحی

اس ۹ رفع نواققصش(جای اثر انگشت)

طبیعتا اس ۱۰ تغییرات زیادی خواهد داشت تو طراحی البته به نظر من کلا تغییرات زیادی داره نسبت به اس ۹

chalton

اس 10 واقعا اسطوره گوشی های موبایل هست،از درون و بیرون کلا دگرگون میخواد کنه،دوربین فوق‌العاده،پردارنده 7 نانو اکزینوس،صفحه نمایش بی همتا،طراحی فوق زیبا،بی صبرانه منتظر رونمایی این غول دنیای موبایل هستم.

کهکشان

با حافظه USF نسل 3 ! و NPU و احتمال خیلی کم SGPU اختصاصیش ! چه شود !!!!!!!!!!!!

BeFair

دوست دارن حاشیه پایین حذف بشه بالاخره و حتی دوست دارم نمایشگر تخت باشه نه دو لبه خمیده

CAPCOM

اگه بتونن طوری دوربین رو بذارن زیر نمایشگر که مشخص نشه باز اون قسمت بدون پیکسل میمونه فکرشو بکنید درهر صورت سنسور دوربین باید جلوش فقط شیشه باشه و اینگونه هست که شرکتها مجبور میشن برن سراغ ناچ
یا باید ایده ای رو در نظر بگیرن که دوربین زیر نمایشگر باشه بطوری که وختی دوربین سلفی روشن میشود پیکسلهای جلوی دوربین کشویی برن کنار بعد دوباره برگردن یعنی یک نمایشگر کوچک دوم که هماهنگ با نمایشگر اصلیست

علی شیخ زاده

با احترام به سامسونگ و طرف دار های این برند و این طراحی، من طراحی اپل و ناچ رو بهتر و زیبا تر میدونم!

کهکشان

اگه فابریکش کنه یعنی طوری که مزاحمت ایجاد نکنه ( منظورم مثل همون قضیه پنهان شدن نوتیفیکشن های استاتوس بار زیر ناچ هست ) چه اشکال داره ؟ اتفاقا یه طرحیه که هیچکس تا حالا مشابهشو نداشته

کهکشان

ای کاش هواوی و سامسونگ که حالت دکس دارن یه پارتیشن مجزا هم برای اجرای ویندوز قرار میدادن که کلا دیگه با کامپیوترهای شخصی خداحافظی کنیم ! چون من فکر میکنم این گوشی ها حتی از پردازنده های نسل 7 اینتل هم قوی تر باشن !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)