حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اشاره به موبایل منعطف سامسونگ در تیزر کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت برای تاریخ ۱۶ آبان

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

دیشب در ترنجی خواندیم سامسونگ توسعه باتری گرافینی را تکمیل کرده است و این سر نخی بر موبایل منعطف این شرکت هم می تواند باشد. کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ تاریخ ۱۶ آبان برگزار خواهد شد و تیزر آن که در توییتر منتشر شده است اشاره به موبایل منعطف سامسونگ هم دارد. بخش مهم آن را به صورت تصویر متحرک برای شما به عنوان تصویر اصلی مطلب قرار داده ایم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این تیزر داشته باشیم.

 

همانطور که در این تیزر چند ثانیه ای برای کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ دیدید، یک فلش باز شده و سپس تبدیل به خط می شود. این می تواند دقیقا تداعی موبایل منعطف یا به عبارت دیگر دستگاه منعطف سامسونگ باشد. دستگاهی که از وسط تا می شود و طبق این تیزر روی خودش قرار می گیرد. اینجا نشانه ای از فضای خالی در قسمت لولا وجود ندارد که خیلی آیده آل به نظر می رسد.

جایی که حال، آینده را می بیند

همچنین متن ویدیو اشاره به دستگاهی مهم برای آینده می دهد و عنوان می شود «جایی که حال، آینده را می بیند». تا ۱۶ آبان و کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ قطعا شایعات و تیزرهای رسمی بیشتر منتشر خواهد شد که در آن ها اطلاعات بیشتر درباره موبایل منعطف این شرکت را ارایه خواهد کرد اما این اولین سرنخ رسمی بود!

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد سامسونگ شدیدا درگیر توسعه محصولی انقلابی است تا دوباره این شرکت را به یکی از نوآورترین ها تبدیل کند. همچنین با ارایه یک رونمایی مهم به کنفرانس توسعه دهندگان خود (SDC) توجه‌ها نسبت به آن را افزایش دهد.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

سلام
دوستان یک سوال “رسول آریان” چرا دیگه در ترنجی نیست ؟

BeFair

نیست؟! هستش ولی درگیره و کمرنگ تر شده

chalton

16 ابان انقلاب گوشی ها،گوشی آینده را برایتان به ارمغان میاورد،بی صبرانه منتظریم،اتفاق مهم معرفی گوشی منعطف سامسونگ و اس 10.

BeFair

تیزر جالب و نکته ریزی بود

علی شیخ زاده

میتونه آینده رو رقم بزنه اما نمیشه انتظار داشت تو نسخه اول بدون نقص باشه!
در کل ایده جذابیه ?

Peiman

جالبه ک تا الان هیچ عکس و رندری منتشر نشده و این باعث میشه هیجان مراسم خیلی بالا باشه

Amir Hossein

جالب بود تیزرش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)