حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده گلکسی اس 10 با مدل های عددی SM-G9700, SM-G9730 و SM-G9750 در چین ثبت شدند

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

حدودا سه ماهی هست که می دانیم خانواده گلکسی اس 10 با سه عضو به بازار عرضه خواهد شد. همچنین پس از آن خواندیم که خانواده گلکسی اس 10 با سه عضو به اندازه های 5.8، 6.1 و 6.4 اینچی عرضه می شود اما به نظر می رسد این شایعه کمی خطا داشته است! حالا اما شایعات جدی تری درباره خانواده گلکسی اس 10 منتشر می شود. گفته می شود که خانواده گلکسی اس 10 با مدل های عددی SM-G9700, SM-G9730 و SM-G9750 در چین ثبت شده اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اگر مدل عددی موبایل های سامسونگ را نمی شناسید ابتدا باید بگوییم که آن صفر آخری به معنی مدل مخصوص چین است و عموما مدل های جهانی نام گذاری 3 رقمی دارند. با این تصور می توان گفت که مدل های عددی خانواده گلکسی اس 10 برای بازار جهانی SM-G970, SM-G973 و SM-G975 خواهد بود.

طبق جدیدترین شنیده دو مدل SM-G970 و SM-G973 هر دو با نمایشگر 5.8 اینچی ارایه می شوند که احتمالا یکی از آن ها نمایشگر خمیده و یکی نمایشگر تخت داشته باشد. مدلی که نمایشگر تخت دارد با دوربین اصلی تکی و مدلی که نمایشگر دولبه خمیده دارد با دوربین اصلی دوگانه تجهیز خواهند شد.

مدل SM-G975 اما گلکسی اس 10 پلاس خواهد بود که با دوربین اصلی سه گانه مجهز به سه اپتیک متفاوت ارایه می شود. این دستگاه احتمالا نمایشگر 6.44 اینجی دو لبه خمیده خواهد داشت. درباره خانواده گلکسی اس 10 چندی پیش نیز در ترنجی خواندیم که گلکسی اس 10پلاس 5G چهارمین عضو خانواده گلکسی اس 10 خواهد بود.

همچنین دیروز رنگ های گلکسی اس 10 (Galaxy S10) لو رفت و دو روز پیش در ترنجی خواندیم که حسگر تصویر دوربین گلکسی اس 10 بزرگتر و دارای NPU و ISP اختصاصی است. شما درباره خانواده گلکسی اس 10 چطور فکر می کنید؟ همین اعضا با همین مشخصات یا احتمال دیگری می دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

اون عکسی که واسه مطلب گزاشته شده واقعا قشنگتر از میت ۲۰ پروعه (منظورم طراحی دوربین)

chalton

ده سالگی سری اس هست و سامسونگ مطمئن باشید که سنگ تموم میزاره برای این گوشی،حتی زیاد رو نوت 9 مانور نداد چون تمرکزش رو گذاشته برای اس 10،دوربین،صفحه نمایش،طراحی،پردازنده و امکانات رو روی اس 10 میخواد دگرگون کنه.

کهکشان

حتما همینطوره

اما از رقبا هم ممنونم که باعث شدن سامی بیشتر تلاش کنه
مثلا تبلیغاتی که رو دوربین اس ۹ انجام داد ! فکر کرد با یه دیافراگم متغیر و اسلوموشن میتونه از بقیه جلو بزنه درحالی که رو پردازش تصویر و سنسور تغییر چندانی نداد !

بقیه رقبا با تکنولوزژی های جدید و پیشرفت پردازش به سامی فهموندن واسه ری ایمیج کردن ارتقا بیشتری لازمه

با نوت ۹ ثابت شد که کنترل اکسپوژر و هوش مصنوعی خیلی بهتر میتونه ظاهر بشه
امیدوارم در اس ۱۰ شاهد یک دوربین عالی باشیم که حتی منتقدین هم ازش تعریف کنن
در مورد پردازندشم مطمئنم اگزینوس ۹۸۲۰ حسابی میدرخشه

hamid reza

من که با a8 راضی نشدم میفروشم منتظر اس ۱۰ میمونم امیدوارم تو سالگرد ۱۰ سالگی بترکونه توقع دارم مقاومت بدنش و صفحه نمایشش زیاد باشه و باتری عالی و دوربین عالی تو شب داشته باشه این ها از ضعف های اس۹ پلاس بودن که امیدوارم همگی رفع بشن

علی شیخ زاده

خوشبحالت بدون دغدغه میتونی بخری

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)