حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید اکسپریا ایکس ای 2 و اکسپریا ال 2 عرضه شدند

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | سونی

اکسپریا ایکس ای 2 و اکسپریا ال 2 حدود 2 ماه پیش رسما معرفی شدند و دستگاه های میان رده لوکس و اقتصادی سونی برای سال 2018 هستند. سونی برای این دستگاه اولین آپدیت را عرضه کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آپدیت جدید که برای اکسپریا ایکس ای 2 و اکسپریا ال 2 عرضه شده است، صحبت کنیم.

آپدیت اکسپریا ایکس ای 2

آپدیت اکسپریا ایکس ای 2

آپدیت جدید اکسپریا ایکس ای 2 این دستگاه را از شماره ساخت 50.1.A.4.76 به 50.1.A.4.102 یعنی (76 به 102) انتقال پیدا می کند. این آپدیت که مدتی پیش عرضه شده است با وصله امنیتی دو ماه گذشته میلادی یعنی ژانویه را به همراه دارد. آپدیت جدید اکسپریا ال 2 اما چند هفته پیش عرضه شده که یک آپدیت جزئی در جهت بهبود عملکرد است و وصله امنیتی را تغییر نداده است. این اپدیت شماره ساخت اکسپریا ال 2 را از 49.0.A.2.62 به 49.0.A.3.72 (از 62 به 72) تغییر می دهد.

عموما شرکت های برای موبایل های میان رده و پایین رده به صورت منظم آپدیت نمی دهند. آپدیت های وصله امنیتی عموما برای پرچمدارها به صورت هر چند ماه یک بار عرضه می شود و شاهد بودن ارایه آن برای موبایل های میان رده خارج از انتظار اما خوشحال کننده است.

این موبایل ها هنوز در بازار کشور ما موجود نشده اند و به محض موجود شدن آن ها بررسی را در ترنجی خواهیم دید. نظر شما درباره آپدیت های سونی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

من از این میان رده های جدید سونی بدم نیومد . منتظرم ببینم تو ایران چجوری قیمت گذاری میشن

Mortazavi

خداییش تو وصله امنیتی و عملکرد کلی آپدیت های سونی بی نظیره یعنی هیچ رقیبی نزدیکشم نیست ولی قبلاً زمان زی۲ و زی۳ و حتی سال اول زی۵ بعد هر آپدیت بهبود های خیلی خوبی تو صدا و دوربین و امکانات رابط کاربری اضافه میشد که متأسفانه سونی برای کم کردن هزینه ها دیگه روی این قسمت ها کار نمی کنه

Mortazavi

خداییشxa2 L2 و xa2 ultra گوشی های فوق العاده ای هستند که پردازنده عالی کوالکام رزولوشن fhd کاهش حاشیه های بالا پایین و جبران عرض زیاد با نبود حاشیه های کناری که عرض این گوشی ها رو خیلی نزدیک به گوشی های ۱۸:۹ می کنه و فیلمبرداری4k نشون دهنده پیشرفتشون نسبت به قبل هست ولی متأسفانه بدلیل تاخیر خیلی زیاد بین معرفی و عرضه هیجان خریدشو ن خیلی خیلی پایین اومده

یه موقع هوایی مطمئن میشم سونی با استراتژی های خاصی از افزایش فروش بخش موبایلش جلوگیری می کنه تا رو به حد حداقلی بمونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)