حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ایکس ای 2 اولترا از دو سیم کارت و مموری همزمان پشتیبانی می کند

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | سونی

سونی اکسپریا ایکس ای 2 و اکسپریا ایکس ای 2 اولترا را به صورت رسمی در دسته بندی میان رده معرفی کرد. یکی از قابلیت های مورد توجه در گوشی های میان رده این است که از دو سیم کارت پشتیبانی کنند. پشتیبانی از دو سیم کارت در دستگاه های جدیدا عموما به صورت هیبریدی است یعنی یا دو سیم کارت یا یک سیم کارت و مموری کارت که خیلی مورد استقبال کاربران قرار نگرفته است اما به دلیل محدودیت فیزیکی چنین تصمیمی توسط تولیدکننده ها گرفته می شود. در نتیجه این موضوع، موبایل های دو سیم کارت و مموری همزمان از محبوبیت ویژه ای برخوردارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره حضور یا عدم حضور این قابلیت در دو میان رده لوکس جدید سونی صحبت کنیم.

اکسپریا ایکس ای 2 اولترا

اکسپریا ایکس ای 2 اولترا

طبق دفترچه راهنما اکسپریا ایکس ای 2 اولترا و البته بررسی ePrice می تواند دوسیم کارت و مموری را همزمان با هم پشتیبانی کند. البته که این قابلیت جدیدی نیست اما در حال انقراض بوده و دیدنش روی یک موبایل می تواند خوشحال کننده باشد، آن هم دستگاهی که کاربر هدفش چنین قابلیتی را می خواهد.

اکسپریا ایکس ای 2

اکسپریا ایکس ای 2

اکسپریا ایکس ای 2 اما در مقابل از جایگاه هیبریدی برای دو سیم کارت بهره می برد و این یعنی به صورت همزمان از دو سیم کارت و مموری پشتیبانی نمی شود. دلیل را شاید بتوان در کوچکتر شدن دستگاه دید اما به خودی خود اکسپریا ایکس ای 2 دستگاه خیلی جمع و جوری نیست. در مقابل رقبایی همچون گلکسی A8 2018 و A8+ 2018 هر دو از دو سیم کارت و مموری به صورت همزمان پشتیبانی می کنند.

نظر شما درباره این قابلیت چیست؟ چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

پیمان جان تبریک بابت صدر نشینی

ahmad

هستم در خدمتتون ولی کامنت زیاد باعث بی احترامی میشه قبلا تجربشو داشتم

Peiman

ممنونم احمد جان
تو یکی از پست ها کمی توضیح دادم . این تلاش ها برای اینه که ترنجی دوباره به روز های اول برگرده . امیدوارم تو هم برای رسیدن به این هدف منو همراهی کنی⁦❤️⁩

siavash-t

قابلیت خوبیه. امیدوارم رو گوشیای دیگه هم ببینیمش.

Peiman

چقدر خوب . امیدوارم تو پرچمدارش هم ببینم همچین قابلیتو ( بعید میدونم)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)