حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی رسمی ال جی وی 40 (LG V40) با دوربین سه گانه مشخص شد: 12 مهرماه

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | ال‌جی، برترین‌های ترنجی

تقریبا یک هفته پیش بود که مشخصات 5 دوربین ال جی وی 40 (LG V40) لو رفت و ما دیدیم که دوربین سه گانه اصلی ال جی وی 40 (LG V40) سه اپتیک متفاوت دارد. حالا ال جی یک تیزر رسمی ارایه کرده است که در آن علاوه بر اعلام نام رسمی دستگاه، اشاره پر واضح به این شایعه دارد و تایید می کند که دوربین سه گانه ال جی وی 40 با سه اپتیک متفاوت عرضه می شود، چه خبری بهتر از این؟ تاریخ معرفی رسمی ال جی وی 40 (LG V40) با دوربین سه گانه مشخص شده است و 12 مهرماه را باید به ال جی اختصاص بدهیم. با اختلاف می توان گفت مهر 97 پر مراسم ترین مهر سال های گذشته است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در این تیزر تاریک و دلگیر می بینید، می توان موضوع دلگرم کننده ای را از آن استخراج کرد! دوربین سه گانه اصلی ال جی وی 40 (LG V40) سه اپتیک متفاوت دارد و این یعنی گفته می شود که سه دوربین 12+16+12 مگاپیکسلی روی آن ارایه خواهد شد که به ترتیب با f/1.5، f/1.9 و f/2.4 ارایه می شوند. بعید نیست دوربین 12 مگاپیکسلی با f/2.4 یک دوربین تله با دو برابر زوم اپتیکال باشد. همچنین دوربین 16 مگاپیکسلی با f/1.9 باید یک دوربین فوق عریض با فوکوس ثابت باشد و دوربین 12 مگاپیکسلی با f/1.5 دوربین اصلی در نظر گرفته شود. هر چند همه این اطلاعات در این تیزر نبود اما این ها شنیده های قبلی است.

همانطور که در این تیزر کوتاه چند ثانیه ای دیدید، از سوژه می توان تصویر بسیار نزدیک، بسیار دور و عادی ثبت کرد. حتی با توجه به میزان بزرگنمایی شاید بتوان احتمال دوربین تله 80 میلی متری (3 برابر زوم اپتیکال) را نیز قابل تصور دانست.

موضوع مهم دیگر تایید نام دستگاه است که همان ال جی وی 40 تینکیو است. تاریخ معرفی LG V40 نیز 4 اکتبر برابر با 12 مهرماه است. برای مرور کنفرانس هایی که در مهرماه پیش رو داریم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کنفرانس مایکروسافت برای معرفی سرفیس های جدید 10 مهرماه خواهد بود

تاریخ معرفی رسمی پیکسل ۳ ایکس ال و پیکسل ۳ مشخص شد: ۱۷ مهرماه

تاریخ معرفی رسمی هوآوی میت ۲۰ (Mate 20) و میت ۲۰ پرو مشخص شد: ۲۴ مهرماه

همه این مراسم ها بسیار جذاب هستند اما با توجه به شایعات دوربین سه گانه هوآوی میت 20 می توان گفت که دوربین سه گانه ال جی وی 40 می تواند کاربردی ترین دوربین سه گانه ارایه شده باشد. این همان راهبردی است که احتمالا سامسونگ در گلکسی اس 10 پلاس استفاده کند.

منتظر ال جی وی 40 تینکیو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

ال جی زمانی یکی از مهم ترین معرفی ها رو داشت و واقعا براش هیجان داشتم اما الان نه! نه خیلی!

Mortazavi

دقیقا حق با شماست

به نظر من دلیلش اینه الجی هیچوقت کیفیتی برابر با مشخصات روی کاغذ نداشته

استفاده از سنسور های دوربین کوچک و درجه دو و نمایشگرها ی کم نور و با مشکلات فنی و بوردهای کم کیفیت با خرابی بالا اعتماد هارو کم کرد

Mortazavi

البته از حق نگذریم
اولین صفحه ۵.۲ اینچی
اولین ois
اولین تنظیمات دوربین حرفه ای تو اندروید
اولین QHD
اولین طراحی ماژولار
اولین موبایل ۱۸:۹ با حاشیه کم تو بالا و پایین
اولین دوربین دوگانه با اپتیک فوق عریض

و کلی نوآوری دیگه که متاسفانه خوب مدیریت نشد ولی امیدوارم به روزهای خوبش برگرده

Phanosesabz

برو جمع کن بچه جون مگه داری درباره گوشی سونی حرف میزنی بورد کم کیفیت و نمایشگر کم نور اعتمادو کم کرد تو فعلا برو به فکر شرکت درپیتت باش یا شایدم با گوشی های فیک الجی کار کردی

Milad7

با اين اوضاع ديگه نميشه پرچمدارهاي سامسونگ و اپل رو خريد اما پرچمدارهاي ال جي تو ايران قيمتشون به نسبت ٢ تا برند بالا مناسبتره.فكر ميكنم محدوده قيمت وي ٤٠ داخل ايران حدود ٩ باشه.

سه اپتیک با سه اپرچر مختلف واقعا عالیه.
سامسونگ‌ هم باید S10 رو اینجوری سه گانه کنه.

Mortazavi

امیدوارم با کیفیت عالی و نوآوری های الجی دوباره فروش بالا و سود رو تجربه کنه

Soheil Rezayi

به شدت منتظرشم
من خودم اس ۸ پلاس داشتم فروختم الان هم LG G7 دارم ولی سامسونگ رابط کاربری بی نظیری داره .

گوشی ها توی سیستم عامل و عمل کرد و دوربین واقعاً پیشرفت خوبی داشتن..ولی توی مصرف باتری انگار زیاد کار نشده. امیدوارم روی مصرف باتری و اینکه زود شارژبشه هم کاری بکنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)