حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی V40 عرضه شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، ال‌جی

حدودا یک سال و نیم پیش بود که ال جی وی ۴۰ تینکیو (LG V40 ThinQ) رسما معرفی شد. این دستگاه در زمان ارایه با اندروید ۸.۱ همراه بود. پس از دریافت آپدیت اندروید ۹ حالا و امروز می بینیم که آپدیت اندروید ۱۰ ال جی V40 عرضه شده است.

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی V40

به اندازه کافی جالب است که به نظر می رسد اپراتور AT&T امریکا اولین ارایه آپدیت اندروید ۱۰ ال جی V40 را دارد. تا آنجا که می دانیم، این پرچمدار مجهز به اسنپدراگون ۸۴۵ هنوز در جای دیگری از دنیا آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت نکرده است، اگرچه ال جی قول داده که تا پایان چارک دوم سال ۲۰۲۰ به روزرسانی را در وطن خود ارائه دهد.

چندین کاربر غافلگیر شده ادعا می کنند که در ۲۴ ساعت گذشته قادر به دانلود و نصب آپدیت اندروید ۱۰ ال جی وی ۴۰ بوده و تأیید می کنند که همه چیز بدون مشکل و روان اجرا می شود. البته هیچ عکسی برای تایید این ادعاها موجود نیست، اگرچه ما تا کنون ندیده‌ایم که کسی در مورد این نوع چیزها دروغ می گوید.

در کل، احتمالا باید از AT&T بخاطر بهینه سازی به روزرسانی سریع و در عین حال مجبور کردن LG برای تلاش بیشتر، قدردانی کنیم. از این گذشته ، V40 ThinQ چند ماه جوانتر از گلکسی نوت ۹ سامسونگ است که بیش از سه ماه قبل اولین طعم اندروید ۱۰ خود را در شرکتهای آمریکایی دریافت کرد. متاسفانه باید بگویم که G8X ThinQ همچنان تکرار سیستم عامل قبلی را اجرا می کند.

رابط کاربری ال جی یو ایکس ۹ (LG UX 9.0) با شباهت قابل توجه به One UI سامسونگ رسما معرفی شد

هیچ اطلاعی در دسترس نیست که آیا این آپدیت رابط کاربری جدید ال جی UX 9.0 را هم به همراه دارد یا نه اما به هر حال گویا این روال ال جی است! شما LG V40 دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ ان را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

از نظر بحث آپدیت دادن الجی خیلی کند عمل می‌کنه همیشه

AMER 1

مبارک باشه

Mahdi

عاشقتم الجی

Milad7

به یاد مرحوم V10 خودم 🙁

AAAA_.reza._AAAA

یه خرده دیر نیست؟

bh974

چقد سریع داد برا پرچمدارش

Amir galaxy

یکم دیره ولی مبارک دارندگانش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)