حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ ال جی وی ۴۰ همراه با ال جی وی ۳۰ و ال جی وی ۳۵ در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، ال‌جی

بالاخره پس از مدت‌ها اعلام شد که آپدیت اندروید 9 پای در چه تاریخی برای V35 ،V30 و V40 ThinQ منتشر خواهد شد. G7 ThinQ قبلا این آپدیت را دریافت کرده بود. گفته می شود که آپدیت اندروید ۹ ال جی وی ۴۰ همراه با ال جی وی ۳۰ و ال جی وی ۳۵ در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ ارایه می شود و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ال جی وی ۴۰

ال جی وی ۴۰

شرکت ال جی سابقه خوبی در زمینه به‌روز کردن پرچمداران خود با آپدیت‌های جدید اندروید ندارد. وضعیت این شرکت حتی در مقایسه با سامسونگ که معمولا آپدیت‌ها را خیلی دیر منتشر می‌کند هم بدتر است، هرچند سامسونگ در یکی دو سال گذشته بیشتر از قبل روی آپدیت‌های نرم‌افزاری تمرکز کرده و حالا شرایط بهتری دارد.

به هر حال، اکنون به نظر می‌رسد که بالاخره تاریخ انتشار آپدیت اندروید ۹ پای برای تلفن‌های هوشمند این شرکت اعلام شده است. خیلی‌ها هنوز نمی‌دانند که ال جی تاکنون فقط یکی از پرچمداران خود، یعنی G7 ThinQ، را به اندروید ۹ آپدیت کرده و بقیه هنوز در انتظارند.

آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ را در ویدیویی ببینید

صبح امروز، خبرگزاری LG Korea فهرست تلفن‌هایی را منتشر کرد که پس از مدت‌ها انتظار بالاخره قرار است اندروید پای را دریافت کنند. این فهرست شامل V30 و V35 و V40 ThinQ می‌شود. این طور که پیداست، اندروید ۹ پای تا نیمه دوم ۲۰۱۹ برای هر سه تلفن مذکور منتشر خواهد شد.

با توجه به این که زمان‌بندی انتشار این آپدیت برای بازار کره جنوبی تنظیم شده، انتظار داریم که این به‌روزرسانی با کمی تاخیر به دست کاربران سایر نقاط دنیا برسد. تاکنون اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره این خبر اعلام نشده اما در صورت کسب اطلاعات بیشتر آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

بتای ان روید ۱۰ اومد این هنوز ۹ نگرفته

Shiral

ال جی وی ۴۰ به جز باطری مشکل دیگه ای نداره و گوشی خوبیه اما کلا ال جی چندین ساله به سرنوشت نوکیا دچار شده و فقط گوشی میزنه که باشه وگرنه بعیده در بخش گوشی به سوددهی سالهای قبل برسه.در زمینه قیمت های محصولاتش هم هنوز فکر می‌کنه تو اوج هست و عجیب قیمت میگذاره.در مورد بروزرسانی هم دست کمی از عقب افتادن اش از قافله پرسرعت دنیای تکنولوژی انتظار نداشته باشید

Milad7

دلار تهران ۱۳۷۵۰ 🤔 ۴۰۰ تومان افزایش به نسبت ۲ روز قبل!
انگار قرار نیست قیمت موبایل مناسب بشه😐

Vahid

تازه بدتر هم میشه
البته امیدوارم بشه
شخصا حس میکنم ملت ایران لیاقت همین حکومت هم ندارن
چ برسه ک‌‌ بخان عوضش کنن

vahid abedi

متاسفانه اپدیت دهی الجی برا پرچمدارانش اصلا خوب نیست.

قبلا وضعیت اپدیت دهی مثلا سامسونگ و هواوی هم تعریف نداشت اما انصافا یکی دوساله سامسونگ و هواوی اپدیت هاشون به روز و فوق العاده سریع شده

سونی هم که از اول اپدیت های سریعی داره

شیاوومی هم اپدیت دهی اش قابل تحسینه علب الخصوص اپویت دهی رابط کاربری mui

amer

بهترین برندها در زمینه ارائه سریع به روزرسانی
اندروید 9پای به ترتیب:
1)HMD GLOBAL(NOKIA)
2)ESSENTIAL
3)SONY
4)شیائومی
5)ONE PLUS
6)سامسونگ
7)هواوی/انر
منبع:amdroid authority

_V_

amer
چه افتخار بزرگی :))))))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)