حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی رسمی پیکسل ۳ ایکس ال و پیکسل ۳ مشخص شد: ۱۷ مهرماه

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | گوگل

هر چند مدت زیادی است که ما تقریبا همه چیز را درباره پیکسل ۳ ایکس و پیکسل ۳ می دانیم اما به هر حال برای معرفی آن نیاز به یک مراسم معرفی رسمی است. امروز تاریخ معرفی رسمی پیکسل ۳ ایکس ال و پیکسل ۳ مشخص شد و ۱۷ مهرماه را تیک بزنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

درباره تاریخ معرفی پیکسل ۳ ایکس ال و پیکسل ۳ دو شایعه وجود داشت. اولی تاریخ ۱۲ مهر ماه و دومی ۱۷ مهرماه را عنوان می کرد. حالا مشخص شده است که تاریخ صحیح همان ۱۷ مهر است. گوگل مراسم معرفی خود را در نیویورک برگزار خواهد کرد و چیزی فعلا مشخص است یک عدد ۳ که تکمیل کننده قلب «من نیویورک را دوست دارم» است. مشخصا این به پیکسل ۳ اشاره دارد.

می دانیم که ساعت پیکسل یا همان پیکسل واچ در کنار نخواهد بود و فعلا مهم ترین بخش این معرفی دو موبایل هستند که ما همه چیز را درباره آن ها می دانیم. درباره مشخصات سخت افزاری مثلا باتری پیکسل 3 ایکس ال برابر 3430 میلی آمپر عنوان می شود، اندازه نمایشگر 6.71 اینچ است، رزلوشن QHD+ خواهد بود و البته چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 را نیز شاهد هستیم.

نظر شما چیست؟ به نظر تا پایان مهر باید منتظر رونمایی های مهمی باشیم، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

تا اون موقع دیگه فک نکنم کسی از مراسم معرفی استقبال کنه چون دیگه چیزی واسه لو رفتن نمونده تنها چیزی که من منتظرشم نمره dxo هستش

دو پست قبلی از برتری های هواوی نوشته بودی. اونجا جوابت رو دادم.

saman1670

خیلی منتظرم تا رونمایی شه.امیدوارم مثل نسل2ش واقعا پر تغییر باشه.منتظرم ببینم سوپر سلفی چیه و تغییرات ویژوال کور چیان.امیدوارم مثل پارسال قابلیت های نرم افزاری جالبی مثل Now playing هم شاهد باشیم.چند روز پیش داشتم به این فکر می کردم که اون زمان که DXO پیکسلو بررسی کرد،ویژوال کور فعال نبود،چون با اندروید 8.1 فعال شد.یعنی بدون ویژوال کور زمان خودش اول شد.اگر ویژوال کور روشن بود احتمالا می رفت بالای 100.در نتیجه با ویژوال کور آپدیت شده و دیافراگم متغیر(اگر بزنه)حتی ممکنه هوآوی رو هم پایین بکشه.امیدوارم تنظیمات دستی دوربینشم درست کنه و این جوری بیایون نباشه.در کل خیلی توقع دارم ازش.حیف که دستم کوتاه موند.آرزوم بود بتونم پیکسل3 رو بخرم ولی با این قیمت دلار آرزویی بیش نیست.هعییی.مبارک خریداراش.

دکتر رسول آریان

من یه سری فیلم تهیه کرده بودم یکی دو ماه پیش از عملکرد گوگل کور در بخش واقعیت مجازی، ولی به هر دلیلی آقای عطا.یی پشت گوش انداخت. منم گذاشتمش روی IGTV.

شاید چون قرار بود اون ویدیویی که واقعیت افزوده آیفون رو بهتر نشون میداد، بی اثر نشه!

saman1670

جناب آریان،من فکر می کنم کامنت منو خوب نخوندید.بنده به ویژوال کور اشاره کردم.

Hadi98

این مگه آنباکس شم نیومده؟…این گوگل مراز دنیا عقبه?

تنها چیزی که میتونه برام جالب باشه، این هست که ببینم عملکردش دوربینش چطوره.

علی شیخ زاده

اینم پوشش بدید بد نیست
https://www.anandtech.com/show/13318/huawei-benchmark-cheating-headache

تقلب هواوی

?

Mortazavi

کاش زیباتر بودن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)