حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی رسمی هوآوی میت ۲۰ (Mate 20) و میت ۲۰ پرو مشخص شد: ۲۴ مهرماه

نوشته

5 سال قبل | 15 دیدگاه | IFA2018، هواوی

بالاخره به صورت رسمی مشخص شد که دو پرچمدار هوآوی که در قلب آنها چیپست قدرتمند کایرین ۹۸۰ در آن ها استفاده خواهد شد، چه تاریخی معرفی می شوند. تاریخ معرفی رسمی هوآوی میت ۲۰ (Mate 20) و میت ۲۰ پرو مشخص شد و ۲۴ مهرماه در لندن شاهد رونمایی آن خواهیم بود.  در ادامه با ترنجی همراه باشید.

امروز هوآوی در کنفرانس IFA2018 خود در برلین رسما تایید کرد که دو پرچمدار هوآوی یعنی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو در تاریخ ۱۶ اکتبر یا همان ۲۴ مهرماه در اروپا و دقیق تر، لندن رونمایی می شود. اروپا بازاری است که هوآوی در غیاب بازار آمریکا برای دستگاه های گران قیمت خود روی آن حساب کرده است.

می دانیم که هر دو دستگاه میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو با دوربین سه گانه ارائه می شود که طراحی ظاهری متفاوتی دارند. مدل پرو قالب مربعی برای دوربین ۳ گانه و فلاش تکی دارد در حالی که میت ۲۰ طراحی شبیه به میت RS پورشه دیزاین است و خطی خواهد بود.

فاصله زیادی تا آن روز داریم و تقریبا آخرین پرچمدارهای معرفی شده در سال ۲۰۱۸ خواهند بود.  منتظر این دو دستگاه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ebinem

گوشی های جدید اپل و هواوی معرفی بشن قشنگ شلنگ آب رو پرچمدارا 2018 سامسونگ میگیرن.

دکتر رسول آریان

تا اینا بیان و جا بیوفتن توی بازار، سامسونگ با S10 و موبایل منعطفش میاد توی صحنه. تو خیلی حرص نخور برای سامسونگ، اون بلده چیکار کنه تا همچنان پرفروش ترین برند باقی بمونه. فاصله هواوی تا سامسونگ خیلی زیاده در فروش. برو چند پست قبلی رو نگاه کن تا ببینی فاصله چقدره.
فعلا که این اپل هست که سقوط کرده به جایگاه دوم. رقابت بین جایگاه دوم و سوم بین هواوی و اپل هست و سامسونگ با فاصله زیاد اول.

Ebinem

شتر در خواب بیند پنبه دانه …….. فعلا از داشته ها صحبت کن.

دکتر رسول آریان

فعلا که امثال تو مثل کبک سرشون رو کردن زیر برف. تو که فعلا داری از آینده حرف میزنی و در مورد گوشی هایی داری حرف میزنی که هنوز معرفی نشدن. پس در جواب تو، منم محصولات آینده سامسونگ رو گفتم.

BeFair

داداش گلم راهی مودبانه تر برای اظهار نظر ندارید؟ اینجا اکثر کاربرها متخصصن و مثل سایت های دیگه نیست که فقط بیان یه چیزی بگن و برن

ali.k77

ببخشید آقای عطایی من سوالی داشتم از خدمت شما
یک ساله که مطالب تکنولوژی رو مرتب دنبال می کنم. میخوام بدونم چطوری میتونم مطالب فنی در مورد تکنولوژی بیاموزم ( هر چند در سطح پایین) مثلا همیشه در سایت ها از جمله ترنجی در مورد برتری ها و معایب صفحات اولد نسبت به ال سی دی مطالبی هست یا بحث در کامنت ها اما میخواستم ببینم چطور باید سازوکار این صفحات اینکه چظور کار می کنند یا قوانین فیزیکی شون و… رو یاد بگیرم؟
ممنون میشم اگه شما و بقیه دوستان راهنمایی فرمایید. سپاس از توجه تون

Ebinem

همه شرکتها سعی میکنن سود بیشتری به دست بیارن یه بنده خدایی معیارش شده تعداد گوشی. اپل با فروش گوشی کمتر سودش از سامهنگ هم بیشتره.

Amin

شما ببین از چه راه‌های کثیفی به دنبال کسب درآمده آقای تیم کوک.
ضمنا، اپل هر چی داره، زیر سر مرحوم جابز داره.
وگرنه….

دکتر رسول آریان

بگو دقیقا طرفدار کدوم برندی، تا معایب برند مورد علاقت رو اینجا لیست کنم.

Naranj

اینطور که مشخصه ایشون فقط یک ترول ضد سامی هست!

raminkhan

نشد یه پستی در مورد شرکتی گذاشته شه یکی نیاد پای بقیه هم بکشه وسط و با لحن نامناسبی توهین کنه به بقیه برندا

دکتر رسول آریان

دقیقا. چون مشکل … سوزی دارن اینا

Miladkheyri

سلام جناب عطایی، لطفا پست زیر رو هم پوشش بدید، ممنون از زحماتتون.
https://m.gsmarena.com/independent_strategy_analytics_survey_shows_the_sony_xperia_xz3_has_the_best_display-news-33045.php

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)