حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پتنت حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر UltraSonic گلکسی اس 10 را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دو ماه قبل در ترنجی خواندیم که گلکسی اس 10 (Galaxy S10) با حسگر اثرانگشت یک پارچه با نمایشگر عرضه خواهد شد. همچنین در بیش از ۲ هفته پیش خواندیم که گلکسی اس 10 حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر دارد اما اپتیکال نیست. حالا اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر شده و در ادامه با هم پتنت حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر UltraSonic گلکسی اس 10 را می ببینیم، با ترنجی همراه باشید.

هر چند شاید از تصویر اصلی مطلب که بخشی از حق اختراع ثبت شده برای حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر گلکسی اس ۱۰ است، جزئیات زیادی را متوجه نشوید اما به صورت کلی می‌گوییم که این حق اختراع سامسونگ برای حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر UltraSonic (احتمالا در گلکسی اس 10) است. در این حق اختراع گفته می شود که چطور می توان از این حسگر در زیر نمایشگر بقل دستگاه یا پشت آن استفاده کرد.

پیش از این در ترنجی خوانده بودیم که دو مدل از خانواده دارای سه عضو گلکسی اس ۱۰، با حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر و یک مدل از آن که احتمالاً گلکسی اس ۱۰ لایت نامگذاری شود با حسگر اثر انگشت قرار گرفته در کناره دستگاه عرضه خواهد شد. این شایعه می توانم با شایعه قبلی کاملا همسو و همخوان باشد.

می‌دانیم که سالهاست سامسونگ تلاش دارد تا این راه حل را در پرچمدار های خود استفاده کنند. گلکسی اس ۸ اولین پرچمداری بود که باید با این فناوری ارائه میشد اما به علت سرعت پایین و عدم ارائه تجربه کاربری خوب چنین تصمیمی گرفته نشد. گلکسی اس ۱۰ احتمالا اولین پرچمدار تولید شده در مقیاس بسیار بزرگ خواهد بود که با فناوری حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر عرضه می شود.

نظر شما چیست؟ بالاخره سامسونگ این طلسم را می شکند؟ آن ها امیدوارند هر چند تبدیل به اولین برند استفاده کننده از فناوری حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر نشده اند، اما بهترین آن ها باشند.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

ببخشید اسپم میدم
میخواستم بدونم امکانش هست رابط کاربری 9.5 miui شیائومی رو هم بررسی کنید؟!
به نظرم نسخه 9.5 خیلی خیلی زیباتر شده

mostafa3

از سری j چیزی معرفی نمیشه
چون تنها توان خرید سری j دارم نه سری s دها میلیونی

Naranj

لینک تبلیغ سامسونگ برای پیش فروش که تی وی هدیه میده
http://uupload.ir/files/1olh_gsmarena_001-20.jpg

saman1670

یعنی توی اس 9 از حسگر اثر انگشت اپتیکال استفاده کرده؟این که خیلی قدیمیه.کوالکام یادم می آد زمان اسنپ 810 بود یا 820 حسگر اثرانگشت آلترا سونیک رو رونمایی کرد.

Amin

این سنسور قراره زیر صفحه نمایش باشه!
و پیشرفته‌تر و بهتر از سنسور‌هاییه که اپو و هوآوی و ویوو به کار بردن در زیر صفحه نمایش.
جناب عطا.یی هم فرمودن که کاری که اون سه کمپانی چینی کردن رو سامسونگ می‌تونست زمان اس۸ بکنه.
اما خواسته به بهترین کیفیت اجرا بشه.

saman1670

اصن بحث من اونا نیست.زمان اسنپ 820 یا 810 بود دقیق یادم نیست،کوالکام برای سی پی یوش ساپورت حسگر اثرانگشت آلتراسونیک رو اضافه کرد و حتی ادعا کرد که زیر صفحم می شه گذاشتش و حتی دست خیسم جواب می ده.با این وجود اس9 حسگر اثرانگشتش اپتیکاله یا اولترا سونیک؟

Amin

فکر کنم آلترا سونیک باشه.
نمی‌دونم جناب سامان.

Amin

ضمنا همونطور که آقای DJ Koh گفتن، این سنسور اپتیکال نخواهد بود.

chalton

عالی حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر،نمایشگر تمام صفحه بدون بریدگی،و به احتمال زیاد با دوربین سه گانه که سامسونگ این ابر گوشی رو روانه بازار کنه

باید چیز جالبی باشه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)