حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قلم S Pen گلکسی نوت 9 ویژگی های مربوط به بازی دارد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

درباره گلکسی نوت 9 باید گفت که امسال همه بارها روی دوش قلم S Pen این دستگاه است. ما می دانیم که قلم گلکسی نوت 9 می تواند بسیار جذاب باشد و اینکه قلم گلکسی نوت ۹ با بلوتوث می تواند در نقش شاتر از راه دور یا دکمه کنترل موسیقی عمل کند یا مکانسیم شارژ S Pen بلوتوث دار گلکسی نوت 9 می تواند بسیار جذاب باشد اما این ها هیچکدام رسمی نیستند. امروز طی یک اظهار نظر رسمی از مدیر عامل بخش موبایل سامسونگ یعنی آقای Dj Koh می بینیم که قلم S Pen گلکسی نوت 9 ویژگی های مربوط به بازی دارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

قلم گلکسی نوت 9

قلم گلکسی نوت 9

همانطور که در مطلب قبلی اظهار نظر رسمی Dj Koh درباره حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر گلکسی اس 10که اپتیکال نیست اما تجربه کاربری بهتری ارایه خواهد کرد را دیدیم، وی درباره گلکسی نوت 9 نیز صحبت کرده است، البته به عبارت صحیح تر درباره قلم S Pen گلکسی نوت 9 !

در یک اظهار نظر کوتاه اما جالب می بینیم که گفته می شود قلم S Pen گلکسی نوت 9 ویژگی های جدید بسیاری خواهد داشت و یکی از این موارد را مربوط به ویژگی مرتبط با بازی عنوان می کند! اینکه تصور کنیم قلم S Pen در گلکسی نوت 9 چه ویژگی خاصی به بازی ها اضافه می کند و اینکه آیا این ویژگی به بلوتوث دار بودن آن مربوط است یا نه هم مشخص نیست. به هر حال روی این قلم یک دکمه بیشتر وجود ندارد و علاوه بر آن به سبب شکل طراحی اش اصلا به نظر نمی رسد وسیله خوبی برای کنترل از راه دور بازی باشد!

شما چطور فکر می کنید؟ کمی قوه تخیل خود را به کار بیاندازید و ببینید چطور می توان از S Pen در گلکسی نوت 9 به نفع بازی ها سود برد!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HiKa

شاید بشه توی یک بازی خاص مثل تیر اندازی به اهداف، از قلم به عنوان اسلحه استفاده کرد. از فاصله ۱۰ ۲۰ سانتی متر بگیریش و با هر فشار دادن دکمه روی قلم، توی بازی اسلحه شلیک بشه و تیر ما دقیقا جایی بخوره که نوک قلم له اون سمت نشونه رفته.
یا اینکه حسگر هایی در قلم به کار گرفت + یک دکمه اضافی و از قلم به عنوان یک نوع دسته کنترل بازی اما به صورت ساده استفاده کرد

دکتر رسول آریان

یک درصد هم احتمال نمیدن کاربردش این چیزها باشه!

فکر میکنم روی قلم میکروفون داشته باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)