حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قلم گلکسی نوت ۹ با بلوتوث می تواند در نقش شاتر از راه دور یا دکمه کنترل موسیقی عمل کند

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می دانیم که قلم S Pen گلکسی نوت به عنوان یک راه ورودی جدید به دستگاه می‌تواند امکاناتی به شما بدهد که هیچ موبایل دیگری توانایی آن را ندارد. این امکانات را می توان نقاشی دیجیتال و شناختن میزان فشاری که به نمایشگر می آورید دانست. علاوه بر آن به دلیل شناسایی از فاصله می توان به عنوان کاربرد موس هم از آن استفاده کرد. همچنین منو فرمان های سریع نیز برای شما در دسترس خواهد بود. علاوه بر این بهینه سازی هایی در رابط کاربری به شما استفاده اجازه حداکثری از این قلم را می دهند. این یکی از دلایلی است که طرفداران خانواده گلکسی نوت به این دستگاه ایمان ویژه‌ای دارند. حال تصور کنید که این دستگاه بتواند به صورت بیسیم و از فاصله زیاد با دستگاه ارتباط داشته باشد. راه حل ارتباطی کم مصرف و نسبتا طولانی را می توان بلوتوث آن است. در شایعات دیده ای که قلم گلکسی نوت ۹ میتواند بلوتوث داشته باشد. حال تصور کنید که کارایی های این قلم بلوتوث دار چه چیزهایی خواهد بود؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره پاسخ این سوال کمی گمانه‌زنی کنیم.

در توییتی از یکی از منابع افشاکننده مورد اعتماد دو کارایی نسبتاً قابل درک برای قلم بلوتوث دار گلکسی نوت ۹ عنوان شده است. تصور کنید می خواهید یک عکس دسته جمعی بگیرید و موبایل خود را روی پایه قرار می‌دهید و می خواهید خودتان هم در تصویر باشید. راه ساده استفاده از تایمر است اما چه می شد اگر قلم می توانست در نقش شاتر هم عمل کند؟ یا شاید فکر کنید که در حال کار کردن با قلم هستید و می خواهید موزیک را متوقف کنید! البته شخصاً هرچه بیشتر به این راهکارها فکر می‌کنم کمی به عجیب بودن آنها تا کارا بودن آنها پی می برم اما امیدواریم که سامسونگ کارایی ویژه و خوبی را برای این قلم بلوتوث دار در نظر داشته باشد. عموما دستگاه‌های خانواده گلکسی نوت سامسونگ دستگاه‌هایی شاخص و خلاقی هستند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که چه عملکردهایی برای قلم بلوتوث دار گلکسی نوت ۹ وجود خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اگر روی قلم میکروفون هم بذاره، برای ضبط صدای استاد سر کلاس، برای دانشجوها جالب میشه. به جای گذاشتن گوشی روی تریبون، میشه قلم رو گذاشت.

باید ببینیم سامسونگ چه در سر داره. عاشق گلکسی نوت هستم و طرفدار سرسختشم بدجور.

Amin

رسول جان طرف بازم ناراحت شده بهت منفی داده?
منم بی‌صبرانه منتظرم ببینم بیکسبی ۲.۰ و اکسپرینس ۹.۵ چی میاره برامون.

دکتر رسول آریان

خخخ

به امید خدا با تغییر بخش کامنت نویسی، این مشکل هم حل میشه. آقای عطا.یی این قول رو داد.

اون آپدیت بیکسبی هم نیومدا. همچنان برای همون چنتا کشوره انگار.

Amin

آره بازم سوال کردم کی تکمیل می‌شه.
همین الان که دارم کامنت می‌ذارم جوابمو دادن.
فقط تو ۱۱ کشور آمریکا، کانادا، آلمان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، مکزیک، ژاپن، چین و کره فعاله!
اینکه چرا هنوز برای سایر کشورها فعال نشده، تعجب داره!
شاید، شاید، شاید با بیکسبی ۲.۰، این سورپرایز رو برای بقیه‌ی کشور‌ها داشته باشه. حدس می‌زنم.
البته در جواب گفته ما دنبال همکاران توی کشورها هستیم تا بتونیم تو مناطق بیشتری فعال کنیم، نمی‌دونم حالا منظورش از همکاران چیه.

Amin

انگلستان یادم رفت بنویسم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)