حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قلم گلکسی نوت 9 می تواند بسیار جذاب باشد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

خانواده تبلت های سامسونگ با نام گلکسی نوت این که نمایشگر بزرگتری دارند یک ویژگی برجسته به نام قلم هم همراه آنها شده است. این قلم که S Pen نام دارد از نسل اول تا گلکسی نوت ۸ ویژگی های بسیار خوبی را سال به سال به دستگاه اضافه می‌کند و حالا به نظر می‌رسد که قلم گلکسی نوت ۹ نیز از این قاعده مستثنا نیست.  در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این منم بیشتر صحبت کنیم.

از بهترین قابلیت های قلم در گلکسی نوت ۸ می توان به نوشتن روی نمایشگر اصطلاحاً خاموش اشاره کرد.  قابلیتی که در آن قلم را از جایگاه خود در می آورید، بدون نیاز به انجام کار خاصی روی نمایشگر می نویسید و وقتی که قلم را جا بزنید نوشته شما ذخیره می شود. حال به نظر می‌رسد که سامسونگ در نظر دارد قلم گلکسی نوت ۹ بسیار جذاب تر باشد. یکی از منابع قابل اعتماد در توییتر که شایعات صحیحی درباره محصولات سامسونگ منتشر کرده است صحبت درباره قلم گلکسی نوت ۹ می کند که می گوید ارزش صبر کردن را دارد. هر چند که به صورت مشخص قابلیت ویژه مورد اشاره قرار نگرفتند اما حرف هایی زده می شود.

قلم گلکسی نوت ۹

قلم گلکسی نوت ۹

برای مثال شنیده اینکه شاید قلم گلکسی نوت ۹ به بلوتوث مجهز شود و میکروفون و اسپیکر مخصوص به خود را داشته باشد.  این ها همه سبب می شود که قلم نیاز به باتری باشد و باتری به معنی حجم بیشتر قلم و نیازمند به شارژ بودن آن است. هر چند که شاید قلم S Pen از طریق موبایل هم قابل شارژ باشد اما به هر حال نیازمند به انرژی بودن می‌تواند یک عقبگرد نسبت به نسل های پیشین باشد ولی در مقایسه با عملکرد های احتمالی که به شما ارائه می کند می تواند ارزشش را داشته باشد. برای مثال تصور کنید که بتوانید به جای در آوردن موبایل با قلم صحبت کنیم. البته این قابلیت بسیار جذابی نیست ولی با توجه به کنترل اینترنت اشیا با موبایل وجود قلم برای دستورات صوتی نیز می تواند بخش مهمی باشد.

البته قبلا هم گفته شده بود که شما می‌توانید با قلم S Pen روی یک بخشی از کاغذ بنویسید. هرچند که قلم های خانواده گلکسی نوت جوهر ندارند و شما نمی توانید روی کاغذ با آنها بنویسید اما بعید نیست که منظور از نوشتن روی کاغذ، نوشتن روی صفحه موبایل باشد.

نظر شما چیست؟  بین محصولات سامسونگ شما خرید علاقه به خرید خانواده گلکسی نوت دارید؟  دلیل این علاقه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

نوت ٨ رسيده به ٦٧٠٠ ? تو اين خراب شده ديگه ميشه نوت٩ خريد?

Ali007

منو بگو خیر سرم نه نوت 8 گرفتم نه اس9 که مثلا نوت 9 بخرم الان هیچکدومو نمیتونم بخرم:/
نمیدونم بخندم یا گریه کنم

Milad7

دقيقا يادمه نوت٨ تو بهمن ماه به ٣٢٠٠ هم رسيد، الان قيمتش دو برابر هم بيشتر شده! منم قصد خريد نوت٩ داشتم ولي با اين اوضاع نميشه…

دکتر رسول آریان

حالا شاید با نظارت تعزیرات و اصناف و بررسی اینکه دلارهای ۴۲۰۰ تومنی درست خرج شده یا نه. برخی فروشندگان نامرد! مجبور بشن قیمت رو کاهش بدن. کلی وارد کننده رفتن دلار ۴۲۰۰ تومنی گرفتن که موبایل وارد کنن، بعد هر روز قیمت رو میبرن بالا. دیدن هر کی، هر کی شده، اینام سوء استفاده میکنن. احتمالش زیاده که این قیمت های وحشتناک، حداقل کمی کاهش پیدا کنه.

نوت ۸ رو ۶ فروردین ۹۷ خریدم ۳ میلیون ۶۳۰ هزار تومن. فقط ۳ ماه گذشته. به عنوان نمونه یک فروشگاه در تهران قیمت زده ۵ میلیون ۸۰۰ هزار تومن، فروشگاه دیگری در تهران قیمت زده ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومن و فروشگاه دیگری هم در تهران قیمت زده ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومن.

به صورت کاملا دیمی قیمت زدن. به طوری که از این فروشگاه تا اون یکی فروشگاه، یک محصول کاملا یکسان، اختلاف قیمت ۶۵۰ هزار تومنی داره.

بلوتوث دار شدن S-Pen میتونه جذاب باشه.
مثلا برای ضبط صدا برای دانشجوها. وقتی میخوان صدای استاد رو ضبط کنن. به جای اینکه گوشی رو بذارن روی تریبون، قلم رو میذارن روی اونجا. قلم هم با میکروفونی که داره، صدای استاد رو ضبط میکنه و با بلوتوث ارسال میکنه به گوشی. نگران اینم‌ نیستی که نکنه استاد دستش بخوره به گوشی و بیوفته بشکنه! (دیدم که میگم ?)

Naranj

هر چه از سامسونگ رسد خوش است!
تغییرات نرم افزاری هم برای قلم گفته میشه زیاد هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)