حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی X در CES 2019 و گلکسی اس 10 در MWC 2019 رونمایی خواهند شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می دانیم که امسال نتایج تلاش های سامسونگ برای موبایل منعطف به ثمر خواهد رسید و اولین نمونه تقریبا تجاری آن رونمایی خواهد شد. می گوییم تقریبا تجاری چون شاید همانند گلکسی نوت اج (Note Edge) به صورت محدود و در بازارهای محدود عرضه شود اما به هر حال به تولید انبوه رسیده و متوجه خواهیم شد دید ساسمونگ به فرم فکتور دستگاه منعطف چیست. امروز در شایعه می شنویم که گلکسی X در CES 2019 و گلکسی اس 10 در MWC 2019 رونمایی خواهند شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این شایعه داشته باشیم.

گلکسی X و گلکسی اس ۱۰

گلکسی X و گلکسی اس ۱۰

همانطورکه در توییت بالا می بینید، خیلی خلاصه گفته می شود گلکسی اس 10 که پرچمدار بعدی خانواده گلکسی اس (Galaxy S) است مثل همیشه در نمایشگاه MWC 2019 (یا جایی اطراف آن تاریخ) رونمایی خواهد شد. این دستگاه که با کد Beyond در دست توسعه است انتظار می رود در ۳ نسخه باشد که اعلاترین نسخه آن با دوربین سه گانه شایعه شده است. می دانیم که دوربین یکی از مهم ترین زمینه های خرید کاربران است و سامسونگ همیشه در آن پرچمدار بود که سال 2018 آنطور که قرار بود برای سامسونگ پیش نرفت! آن ها نیاز دارند تا تاج را دوباره روی سر خود بگذارند، حال به Crown (گلکسی نوت ۹) یا با Beyond (گلکسی اس ۱۰).

اما گلکسی ایکس (Galaxy X) که قطعا نامش همین “ایکس” خواهد بود و نه “تِن” چون به هر حال گلکسی اس ۱۰ پس از آن عرضه می شود، پروژه ای است طولانی مدت که سال هاست درباره آن می شنویم باید همان پروژه افسانه ای موبایل منعطف سامسونگ باشد! اینکه سامسونگ چه فرم فکتوری را برای این دستگاه در نظر بگیرد، مشخص نیست! کره ای تا کنون پتنت های متنوعی ثبت کرده اند. طبق این گفته انتظار داریم ابتدای زمستان ۹۷ و آغاز سال نو میلادی در لاس وگاس، اخبار داغ گلکسی ایکس (Galaxy X)، دلچسب باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ چه تصمیمی دارد؟ سالی ۳ عرضه در رده پرچمدار؟ یعنی خانواده گلکسی اس در نمایشگاه MWC، خانواده گلکسی نوت در نمایشگاه IFA و خانواده گلکسی X در نمایشگاه CES رونمایی خواهد شد؟ ما امیدواریم که گلکسی ایکس در یکی از دو عرضه عمده پرچمدارهای سال سامسونگ قرار بگیرد، شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

در بازارهای محدود عرضه شود اما به هر حال به تولید انبوه رسیده و متوجه خواهیم شد دید ساسمونگ به فرم فکتور دستگاه منعطف چیست

* ساسمونگ*

عجب اشتباه خنده داری??

دکتر رسول آریان

?

اینجوری باشه، خرید نوت ۹ عقلانی نیس. اگر گلکسی X بیاد و مورد استقبال فراوان قرار بگیره، بقیه S ها و نوت ها تحت تاثیر جذابیت اون، تضعیف میشن.

Naranj

گلکسی اکس بتعداد ۱۰۰ هزار عدد تولید میشه و فقط در کره فروخته میشه

ahmad

بنظرم دو یکی دوسال زمان میبره به بلوغ برسه و نمونه اولیه چندان کارایی نخواهد داشت ولی ایده خوبیه مثلا یه گوشی با صفحه نمایش یک تبلت در اندازه یه گوشی داشته باشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)