حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس قابل حمل در جیب (سرفیس منعطف) بار دیگر لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، مایکروسافت

تا کنون درباره دستگاه در رمز و راز بعدی مایکروسافت که این شرکت را در دسته بندی دستگاه ها قابل حمل درباره جان خواهد بخشید را شنیده ایم. سرفیس منعطف که قرار است در اندازه یک موبایل قابل حمل در جیب نیز مورد استفاده قرار بگیرد اما احتمالا کاربرد اصلی آن متمرکز بر حالا تبلتی-دسکتاپ طور باشد. امروز در یک ای-میل شاهد صحبت های داخلی پیرامون سرفیس منعطف هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

درباره پروژه اندرومدا مایکروسافت بارها خوانده ایم و شایعات را پیرامون آن بررسی کرده ایم. نسخه ای از سیستم عامل که قرار است بتواند برنامه ها را در حالت نمایشگر موبایل و تبلت ارایه نماید. این به معنی استفاده در یک دستگاه با دو نمایشگر است، البته شاید نه این که دو نمایشگر کاملا مجزا، بلکه نمایشگری منعطف که قابل استفاده در دو حالت (دو اندازه) موبایل و تبلت را دارد.

این یک تجربه قابل حمل از فرم فکتور جدید سرفیس خواهد بود که با سخت افزار و نرم افزار جدید، تجربه شخصی و کاری راستین همزمان را ارایه می کند. به صورت کلی مایکروسافت تلاش دارد تا سهم خود را در بین دستگاه‌های قابل حمل که محبوبیت زیادی بین مردم دارند و دیگر کاربری علاقه به خرید تبلت یا لپ تاپ ندارد، جبران کند.

با ارائه سرفیس منعطف که بتواند از حالت موبایل به حالت تبلت تغییر اندازه بدهد یا برعکس شما می توانید تجربه سیستم عامل مایکروسافت را روی دستگاهی که در اندازه قابل جای گرفتن در جیب شما طراحی شده است، داشته باشید. اگر مایکروسافت بتواند دستگاهی را که دو سال وقت صرف توسعه آن کرده به خوبی ارائه کنند و نیازسنجی آنها برای مشتری به جا بوده باشد، می تواند سهم قابل توجهی از بازار و جذب کند اما در غیر این صورت اگر شاهد پروژه مانند ویندوز موبایل ۱۰ باشیم خوب پس  یک شکست دیگر برای ردموندی ها رقم خواهد خورد.

نظر شما چیست؟ مایکروسافت پس از دوسال قیمت در بازار می‌تواند بازگشت شکوهمندانه ای داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چیزی که خیلی آزار دهندس اینه که حتی تاریخ احتمالی معرفی و عرضه رو هم نمی‌دونیم ?

Mortazavi

این خیلی جالبه و خیلی کاربردی تر از خمیده های لو رفته قبلی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)